- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
3. DÜNYA SAVAŞI OLACAK MI
Savaşın sistemi böl parçala yönet. Bahane hep aynı demokrasi getiriyoruz. İnsan hakları getiriyoruz. Refah barış getiriyoruz, diye ülkelere giriyorlar.
içeriden muhalif grupları hazırlayıp isyan çıkartıp, yürüyüşler, mitingler terör gibi faaliyetlerle iç huzur ve barışı bozarak ülke ekonomisini sarsacak etnik ve siyasi ve dini gruplarlar arasında çatışmalar çıkararak yavaş yavaş ülkeyi yangın yerine çeviriyorlar. O zaman herkes bir şeyler istemeye başlıyor.
Kimisi demokrasi kimisi iş kimisi etnik kimlik istiyorlar. Bunlar hep emperyalistlerin bir oyunudur. Sonuç ülke kaosa girerse, insan hakları yok bahanesi ile Birleşmiş milletler NATO müdahale eder ve kapılar hep aynı yere açılır sömürgeci ülkelere. Amaç böl, parçala, yönet.
Enerji, petrol, doğalgaz ne varsa al ülkene götür. Ülkeyi bitir, beş parasız bırak. Sonrada barış getirdik diyerek ülkeden çekil. Ülke perişan, insanlar perişan. Her şey sil baştan başlar.
Afganistan, Irak, Yugoslavya, Mısır, Tunus, Libya şimdide Suriye. Hedef enerji kaynakları ve güçler dengesi. İnsanlar anlıyorlar, ama geç anlıyorlar. İş işten geçtikten sonra.
Bugün demokrasi havarisi geçinen ülkelere bir bakalım. Örneğin Fransa. Kendisi Afrika’yı Cezayir’i Ruanda’yı , Haiti’de soykırımlar yapmış ve bu ülkeleri sömürmüşlerdir. Şimdi demokrasinin beşiğiyiz diye çalım atıyorlar. Sözde Ermeni soykırımı diye Fransız meclisinde karar çıkartıp ülke sınırları içinde Ermeni soykırımı yoktur diyen insanlara hapis ve para cezası verecekler.
İtiraz hakları olmayacak. Fikir ve söz hakkı olmayan bu ülkeler aynı zamanda sömürgecilikte yapmışlar menfaatleri için her kılığa girmişlerdir.
Ama tarih tekerrürden ibarettir. Onların başına dönüp dolaşıp yaptıkları soykırımlar ve sömürgeler suratlarına tokat gibi yapışacaktır.
Her zaman söylediğimiz gibi uyanık olalım, dik duralım, bir olalım, beraber olalım. Bizi kimse bölemez, parçalayamaz, ayak oyunlarına gelmeyelim. İçimizdeki sahte vatanseverlerden, sahte entellerden,
ajanlardan, karıştırıcılardan uzak duralım
çocuklarımıza ailemize sahip çıkalım. Kendimize güvenelim.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.