Amaç ve Başarı...
Amacınız başarıya ulaşmaktan önce,
Başarıya ulaşmanıza mani olan, güçlükleri bertaraf etmek olmalıdır.
Bu şekilde davranılırsa, başarı toplumun tüm katmanlarına eşit oranda yayılır.
Toplumsal barışın kalıcı olması için mutlak olandır..!
YORUMLAR
Bir engeli asla göz ardı edemeyiz değerli hocam: ön yargı.
Neye imza atsak da ve ne derece ulvi olsa da amacımız ve değerli olsa da haiz olduklarımızla bizler üretir ve severken...bazı engeller asla aşılmıyor: sahip olunan ön yargılar, sıkıntılı duygular yine biz öykündükçe güzelliğe bazı engeller asla geçit vermiyor.
Sahip olduğumuz ne ise korumalı ve pes etmeden yol almalıyız ve Allah katında kabul görmek her şeyi her sıkıntıyı bertaraf eden mutlak güç ve huzurun da adresi.
O'na ulaştığımız her yol ve her eylem ve her duygu mubah bu anlamda yazarak O'na ve aslına vakıf olduğum gerçeği ile aldığım güç asla taviz vermeden adımladığım zorlukların da bir göstergesi.
İlginç evet, anlaşılması zor.
Yazmamdaki en büyük amaç belki de eriştiğim huzurun adını sonunda koyduğum.
Başımız dik ise gerisi önemsiz.
İçimizdeki niyet iyi ve güçlü ise asla ve asla değmez de üzülmeye göreceli başarıların aslında soyut gerçeklerden çok önemsiz olduğu.
Vakıf olduklarımız ve yürek koyduğumuz ne ise.
Başarı göreceli önem arz eden; insanın kendini bilip inanması.
Var olunuz.
Saygılarımla hocam.