- 590 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TARİH ZENCİ BAŞKAN OBAMAYI YAZACAK
Yüzyıllar önce zenciler Afrikadan (vatanlarından) köle tüccarları tarafından zorla ticaret amacıyla zencileri işkencelerle gemilere bindirilip Avrupaya, Amerikaya getirilip para karşılığında köle olarak beyaz ırka eşya gibi satıldılar.
Geçmişte zenciler her türlü insan gücü ile yapılacak zor işlerde çalıştırıldılar. (Köle Olarak)
Hristiyan misyonerler Afrikaya gittiklerinde Hristiyanlığı yaymak medeniyet götürmek amacıyla Afrikalılara İncili öğretmeye başladılar. Afrikalı halk bu olayı şöyle anlatıyor. Hristiyan misyonerler bize gözümüzü kapatıp İncili verdiler. Bizlere İncili öğrettiler. Gözlerimizi açtığımızda misyonerler topraklarımızı ve zenginliklerimizi bizden aldılar.
Afrika kıtasının ve halkının geri kalması ve açlık sınırına gelmesi emperyalist ülkelerin bu bahanelerle gelip ülkenin zengin maden ve petrol yataklarını elde etmek içindir.
Yüzyıllar sonra zenciler bilinçlenmeye haklarını aramaya ve eğitime önem verdiler. Meslek sahibi oldular. İş adamı, politikacı, sanatçı, sporcu, doktor, mühendis, avukat…vs Her branşta dünyada isimlerini duyurdular.
Sporcuları, sanatçıları ve politikacıları başarıdan başarıya koştular. Zencilerin kendi ırklarına yapılan zulümleri onlar insanlarına eğitim olarak yatırım yaptılar. Eğitimli zenci insanlar bunu yüzyıllar sonra başardılar.
En büyük yatırım insana yapılan yatırımdır. Zenci halk Avrupada ve Amerikada bunu başardı. Amerikan başkanı siyahi başkan Obama seçildi. Bu olayı tarih yazacak. (Nereden nereye) Bir ırkın dünyadaki zaferi. Bu zafer dünyada örnek alınması gereken bir durum.
Dünyanın Obama’dan beklentiler vardı Emperyalist ülkeler sömürgecilikten vazgeçsin. İnsanlar (müslümanlar) ölmesin, kan dökülmesin, demokrasi dünyaya yayılsın.
Amerika Afganistandan, Iraktan çekilsin. Problemler masada siyaset yoluyla çözülsün. Türkiye Avrupada ve Dünyada hak ettiği yere gelsin insana ve demokrasiye yapılacak yatırımla Türkiyeyi güzel günler beklesin. deniyordu hiçbiri olmadı daha kötüsü oldu
ırak parçalandı suriye yangın yeri sıra türkiyede pkk pyd ypg işid vs terör örgütleri suriyede ırakta türkiyede masum insanları öldürüyorlar haclılar da bunlara maddi manevi destek veriyorlar
ülkeleri bölmek zenginliklerini almak için yani zihniyet aynı amerikanın rusyanın avrupa ülkelerinin başına kim gelirse gelsin bu zihniyet bu politikaları devam edecek
dili dini ırkı fark etmiyor kendi zihniyetine hizmet edecek etmiyenler göreve getirilmiyecek.
müslümanın müslümandan başka dostu yoktur
artık uyanalım uyandıralım başka ülkelerin oyuncagı olmayalım kullanılmayalım.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.