- 1220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ İSPAT İSTER.
SEVGİ İSPAT İSTER!!!
Ne yaparsanız yapın, bazı işler ve bazı olaylar vardır ki İSPAT ister, DELİL ister. Çoğu zaman muhatap olduğunuz insan ki; bu kardeşiniz, arkadaşınız, anneniz, babanız hatta ve hatta sevgili eşiniz de olabilir ve sizi çılgına çeviren işte bu sözü söyler.
İSPAT ET!!!
İşte o an sinirlerinizin depreştiği, kanınızın vücudunuzun en ücra köşelerine kadar pompalandığını yâda tam tersi kanınızın vücudunuzdan çekildiğini hissettiğiniz andır.
O söz, işte bu sözdür.
İSPAT ET!!!
SEVGİ İSPAT İSTER.
Evladınızı mi seviyorsunuz? Elbette seviyorsunuz. Hangi ebeveyn evladını sevmez ki? Sevgi kuru bir "seni seviyorum evladım" sözü değildir.
O masum, cennet kokusu yavrunuzu kucağına aldığınızda pamuk gibi sarıyor sarmalıyormusunuz?
Onu her kucakladığınızda yüreğinizden gelen sevgi ateşi öpücükleriniz ile yanağını, gözünü, kulağını, burnunu, alnını aşk ile şevk ile öpüyormusunuz?
Gecenin bir vakti ağlayarak uyandığında yanınıza alıp bağrınıza basıp saçını onunla beraber, ağlayarak, okşaya okşaya, öpe öpe uyutabiliyormusunuz?
SEVGİ İSPAT İSTER.
Ya Anne? Annenize "seni çok seviyorum canım annem" diyormusunuz?
Tıpkı çocukluğunuzda onun sizin saçlarınızı okşayıp kokladığı gibi sizde onun ak düşmüş saçlarını okşuyormusun, kokluyormusun? Bir gün elinden uçup gidecek olan bu koca çınara bir gün elinden gideceğini bilerek sımsıkı sarılıyormusun?
SEVGİ İSPAT İSTER.
Solmuş yanaklarını avuçlarının içine aldığında anne yüreği gibi sıcak sımsıcak ses tonu ile sevgi ile şefkatle, merhametle anaaaaaam diye öpüp koklayabiliyormusun?
Ya baban? Babana?
Sevgi kuru bir ifade değil.
İspat ister!!!
Delil ister!!!
Emek ister!!!
Yürek ister!!!
Çaba ister!!!
SEVGİ İSPAT İSTER.
Ya eşine? İşten gelip yemeğini yedikten sonra divanın üzerinde uyuyup kaldığında üşümesin diye üstünü örten,"cennetim olurmusun?" dediğin eşin?
Eşine sevgini ispat ettin mi?
SEVGİ İSPAT İSTER.
SEVGİ EMEK İSTER.
SEVGİ GAYRET İSTER.
GÖSTER SEVGİNİ
İSPAT ET SEVGİNİ
Selâm ve dua ile
BÜLENT ERTEKİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.