- 677 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MÜCADELE RUHU
Mücadele ruhu hayatımızda en önemli ilkelerden biridir. Çocuklarımıza gençlerimize mücadele gücünü aşılamamız gerekiyor.. Gençlerimiz kolaycılığa, rahatlığa alışırsa başarılı olamaz. İstisnalar kaideyi bozmaz tabiî ki. Ekmeği bile çiğnemeden yutamıyoruz. Onun bile mücadelesi var, Hayatta böyledir. İnsanlar doğarken bile mücadeleye ediyor .
Dili, dini, ırkı değişebiliyor insanların . Fakir doğanlar, zengin doğanlar, uzunu, kısası, güzeli, çirkini, sakatı, sağlamı….vs. dünyada mücadele için bir yarış başlıyor. Bizde bu yarışta maraton koşucusuyuz . Ömür bittiğinde bir bakarsınız ben ömrümü bunun için mi geçirdim diye pişmanlıklarımız veya memnuniyetlerimiz olur.
Yani mücadele ettiğimiz her konuda doğruları iyice araştırmalıyız, en iyisini yapalım buda tabiî ki araştırma ve eğitimden geçer. Sabit fikirli olmayalım, açık olalım, hoşgörülü olalım ve katılımcı olalım. Evimize ekmek götürmek için nasıl mücadele ediyorsak çocuklarımıza da mücadeleyi yani çalışma hayatını öğretelim okul hayatını tasarruf etmeyi ideallerimizin gerçekleştirmesini mücadele etmesini öğretmemiz gerekiyor. Buda çocuklu yaşlardan başlar. Yetiştirme ile alakalı bir şey. Ağaç yaşken eğiliyor Şimdi gençlerimiz annelerinin babalarının sıkıntılarını çekmiyor hemen of, puf diyorlar sıkılıyorlar, zora gelemiyorlar, yani sabır yok tahammül yok mücadele gücü yok, tasarruf ve şükür etme hiç yok. Bunlar olmazsa çocuklarımız geleceklerini nasıl garanti altına alacaklar.
Bunun yanında Müslüman olan ülkemiz insanlarına İslami daha iyi öğreterek hem mücadele ruhunu hem şükürü hem israf etmemeyi sabrı ve sevgiyi daha iyi öğrenirler. Haramlardan yanlışlardan uzak durmaya çalışırlar. Milli politikalar aileden başlar okullarda devam eder. İnsanlarımıza İslamı anlatarak toplumu bilinçlendirmeliyiz.
Sinemalarda, televizyonlarda, filmlerde, dizilerde içki, kumar, kadın, zina gayrimeşru işler özendirilerek anlatılıyor. Haramlar insanlarımıza güzel bir obje gibi gösteriliyor. Siyasetçilerimize ve partilere düşen görev Türkiye insanına birlik beraberlik kardeşlik, inanç özgürlüğü anayasa ve demokrasi, insan hakları bunları verirken toplumu yanlış alışkanlıklardan uzak tutmak kendine zarar veren her şey için insanlarımızla ilgilenmek bunlar için eğitim ve iyileştirme merkezleri kurmak gerekiyor.
Halkına önem veren doğru ve akılcı politikalar üreten haramla kötülüklerle mücadele eden maneviyatımıza değer veren Türkiye yi 2023 yılında 10 büyük devlet arasına sokacak tek devlet tek millet tek bayrak tek vatan diyen pkk terör örgütünü bitirmeyi amaçlayan emperyalist ülkelere kafa tutan türkiyenin bağımsızlığı için mücadele eden kanal İstanbul üçüncü havaalanı nüklüer santraller kuran bor toryum kaya gazı uranyum gibi madenlerimizi emperyalistlere kaptırmayan milli görüşlü milli politikalar izleyelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.