- 605 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SORGULAMA VAKTİ
SORGULAMA VAKTİ
İnsanlığa hizmete dair neler katabildiğimizi sorgulamalı tek tek. İnsan biraz değişmeli, küstüyse iyiliğe kanat açmalı tavırları. Günümüzdeki kadın cinayetleri, çocuk tacizleri ve terör olayları zihinlerimizi ne çok etkiledi. Sosyal facia oldu gündemde. Aile içi cinayet sahneleri, ruh sağlığı bozuk karakterler can güvenliğini aratır oldu.
Yumruklar sıkıldı, bir şeyler içimize atıldı, hüzünler akıtıldı, susuldu belki de. Katil ruhlu insanları kökten temizleme vaktiydi. İnsan müsveddelerine şahit olduk her tür cinayette, mahşerde savaş yaşatır gibi. Bir şeyleri sorgulama vaktiydi. Vakit soru-cevap vakti, saatler sus saatinde konuşma ortamına yolcu olan saatlerdi. Edebiyatımızı, manevî değerlerimizi, geçmişimizi, okuduklarımızı, yorumladıklarımızı tatlı bir dille sorguya çekiversek…
Sorgularken kalp kırmadan, kimseyi itham etmeden, eleştiri oklarıyla gönül yaralamadan başarı basamaklarında yol almalı. Sanattan, edebiyattan, inançtan, barıştan, güzellikten yana nasiplenip dost olmalı zihinler. Beyaz güvercin tertemiz fikirlerini sunup göklerde mesken tutan albatros kuşuyla buluşmalı. Sorgulama vaktiydi her şey adına. Soru yağmurlarıyla ballanan edebiyat kaleminiz bereket bulsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.