GENÇLİK ANILARINA DÖNÜYORUM
İNSANLARIN GENÇLİGİNDEKİ ANILARI ARADAN ZAMAN GEÇDİKÇE DEĞERLENİYOR.ÇÜNKÜ MAZİ BELKİDE PARAYLA YAŞAYAMADIĞIMIZ BİZİ BİZ YAPAN DEĞERLERİMİZ VE OLGUNLUKLARIMIZ.
BİR ANI BİRAZ NOSTALJİ💜🐞🍁☺
Sene 94 lerdi.Ben Ağaçören/AKSARAY da nakış öğretmenligi yapıyor.Aynı zaman da da Halkeğitiminin açmış olduğu daktilo kurslarına gidiyordum.Tabi o zamanlar bilgisayar sadece bankalarda olduğu için, girecegim sekreterlik sınavına daktilo şartı.
Yine bir gün sınıfda halkegitimi Ağaçören ’de kurs dayız ve hocamız yeni mezunlardan bizim yaşlarda erkek bir hocaydı. Onun icin dersler gırgır şaka şamata geçiyordu.
O zamanlar gençlik bu ya hayellerimiz vardı sevgi aşk ve meslek yolunda ilerlerken aklımız serçelerin aklı kadar bile değildi.
Yine o günlerden birinde ,arkadaşlarla dedik bu gün Brezilya dizilerinden Zenginlerde ağlar dizisi var ,hocamızı ayartalım, sınıfa küçük bir TV koyalım şu diziyi kaçırmayalım.
Tamam karara uymayanlar gurubumuza dahil değildir dedik ve sınıfda tam 30 kişi var .
Hocamız geldi , günaydın selamından sonra ,arkadaşlar ağır gidiyoruz ,bu gün bir deneme sınavı yapalım ,Yazma hızımız çok düşük ben hepinizin geçmesini istiyorum.
YAZIN BAKALIM BİR SAYFA SÜRE 10 DK
KARA KARA KARTALLAR KARLI TARLALAR ARARLAR.
Ben kalktım dedim ki hocam !
Bu gün aklımız başka yerde zaten parmaklarım kısa benim hızım daha düşük ,gelin bu gün Tv de ZENGİNLER DE AĞLAR dizisinin finali ne olur kırmayın bizi.
Tabi arkamdan sınıfın çogunlugu bunu isteyince hocamız hayır diyemedi .
Mudür odasından tv yi arkadaşlar kucakladı ve üzerinde anten ile sınıfa getirdik .MASAYA KOYDUK.
O ZAMANLAR Brezilya dizileri çok tutulan dizilerdi.Başladı sınıf ağlamaya. Hocamız bir taraf dan da yönetmenlik bir şey der diye arada bir dışarıya çıkıyor,bu vesile ile gözyaşlarını gizliyordu.
Dizi bir saat sonra bitti.Ve bizler hocamıza teşekür ederken müdür içeriye girdi.Hemen Hocamız mini TV yi masanın altına koydu üzerine ceketini örtü.
Müdür,’ hayrola hakan bey televizyonun masanızda ne isi var dedi.Hocamız bunu önceden planlamış olacak ki, Müdürüm Tv de bu gün TRT de daktilo yu güzel yazabilme ilkeleri vardı arkadaşlara onu izlettim.Sizin geldiğinde bitmişti zaten deyip takdir topladı.
Böylece hem güzel, unutulmaz bir anı eklendi hemde hocamızın başı ağrımadı.
Evet müdüre yalan söylemek hoş değildi ama bir daha yaşanabilecek de an ve anı değildi.
Hiç unutamadıgım nadide anılardan yerini koruyor.
.😀😊😀😊❤🍁🐞💜☕💛ZEHRA YÜCEL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.