- 1372 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Özdeyişler
Anneler gönül bahçesinin merhamet çiçekleridir.
Bayramlar gönül denizinin melteme kapılmış dalgalarıdır.
İnsan tebessümünün devamı doğadaki açmış çiçeklerdir.
Aşk insan ruhunda gönül sanatı olan gözyaşlarıyla ağırlanır.
Su hayattır hayat aşktır aşkın gözyaşların kadardır.
Sanatın aracısız ruha açılan iki vechesi müzik ve şiirdir.
Varlık her an yeni bir oluştadır, İNSAN için en büyük devrim sanatın ve felsefenin aradığı İNSANI KAMİL bilincine ermesidir.
İnsan özünde ilmin eridiği aşktır.
Kimim sordum perişan oldum perişan oldum soldum aşka doğdum.
İnsan arayıştır değeri neyi aradığına bağlıdır.
Dünya değirmeninde öğütüle öğütüle öz oldum gözüm özüm bir oldu.
Bir ben var bende benden içeriyi arayınca yanaktaki ben olarak dışarı çıktım.
İnsan dalgalar aleminde yüzmektedir düşünce ışık ses deniz dalgası gibi deniz olamayacağına göre marifet ömre bedel dalgaların zevkine ermektir.
Bülbülün çilesi güle olan aşkı gülün çilesi güzellikte rakipsiz olmasıdır.
Gül rüyasında kendisini gelincik olarak görürmüş.
Üzüm şarabıyla kendinden geçenin ikramında dikkatli ol ayılınca bedelini ister, AŞK şarabıyla kendinden geçenin ikramını kabul et çünkü bir daha ayılması imkansızdır
YORUMLAR
Güzel özlü sözler. Şair ve yazarların aforizmaları ve özdeyişleri de önemlidir, ilgi uyandırır. Selamlarımla.