- 841 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
FARKINDAMISINIZ TÜRKİYE DEĞİŞİYOR
Ekonomi ve demokrasideki zenginlik teknoloji, tarım, esnaf, kamu kurumları, polis, asker, siyasi partiler ve liderlerin söylemleri ve uygulamaları değişiyor. Devletin içe kapanık konumu Şeffaf hale geliyor. Yerel yönetimler artık profesyonelce yönetiliyor. İşe göre adam mantığı yerine işin ehli uzmanı ve profesyoneli aranıyor. Özelleştirmeler dış sermaye yatırımları ekonomide istikrar devam ediyor. Tek bayrak, tek devlet, tek millet Türkiye’nin rotasını belirliyor. Yeter söz milletindir sözü tam anlamı ile bütün kurumlara yayılıyor. Türkiye deki her problem uzlaşarak çözümler bekliyor. Kavgacı uzlaşmaz politikacılar yavaş yavaş siyasetten ve partilerinden ellerini çekecekler gelecek yeni politikacılar uzlaşmacı tavırları ile Türkiyeyi dünyada hak ettiği yere taşıyacaktır.. Millet artık kavga istemiyor. Işığın ucu göründü. Türkiye geleceğe güvenle bakıyor. Boş laflara vaatlere değil gerçekçi politikalara oy veriyor. Her sıkıntının sonunda ferahlık vardır mantığı ile hareket ederek Ak Parti’ye 5 yıl daha yola devam durmak yok dedi.. Dünyadaki dost ülkelerde Türkiye’nin bu değişiminden çok memnunlar. Osmanlının devamı olan Türkiye onların rotasını çizecek. Global dünyada Türkiye’nin hak ettiği yere geleceği belli oldu. Asyayı Avrupa’ya bağlayan Türkiye her alanda gelişiyor büyüyor. Türkiye yi senelerdir iç çekişmelerle geriye götüren politikacılar yavaş yavaş tasviye oluyor. Halkımız devletle barışıyor. Millet devletine güveniyor. Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir sözü gerçek anlamda her kuruma yansıyor. Millet devlet için varsa devlette millet için vardır. Türkiye’nin istikrarını bozmaya çalışan iç ve dış mihraklar artık kendini göstermeye (deşifre olmaya) başladılar. Ülkemizde geçmişteki hatalarımızın tekrarlanmaması için Türkiye’deki taşların tek tek yerine oturması gerekiyor. Türkiye’de Adnan MENDRES’in ve üç bakanın asılması ve Türkiye’de yapılan darbeler muhtıralar sağ-sol davaları olayları ve PKK terör örgütün 45 yıldır sürmesi Alevi –Sünni meselesinin zaman içinde körüklenmesi laik- anti laik meselelerinin gündeme getirilmesi Türkiye’de oynanan oyunların gerçek yüzünü ortaya çıkarıyor. Ak Parti ve muhafazakarların önlenemeyen yükselişi tesadüf değildir. Bunların geçmişte belediye yönetimlerindeki hizmetlerinin meyvesi ve hükümetteki olumlu ve başarılı çalışmalarının devamıdır. Bu ülkenin Tayyip ERDOĞAN’ a, Ak Partiye ihtiyacı vardır.
Yaptıkları yapacaklarının teminatı gibi görünüyor. Ülkemizi bölmeye çalışan emperyalist ülkeler onların Türkiye’deki uzantıları er geç milletimizin tükürüğü ile boğulacaktır. Saygılarımla
YORUMLAR
YENİ TÜRKİYE
DENİZİN ALTINDA ÇİFT KATLI OTOBÜSLER
ÜÇÜNCÜ BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜN ÜSTÜNDEN METRO TREN GEÇİYOR
ASYADAN AVRUPAYA TELEFERİKLE HAVADAN SEYAHAT EDİYOR
HIZLI TREN ZAMANA KARŞI YARIŞARAK GİDİYOR
ÜÇÜNCÜ HAVAALANI DÜNYANIN UÇAKLARINA EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR
KANAL İSTANBULDAN YÜK GEMİLERİ ŞİLEPLER GÜVENLE GEÇİYOR
NÜKLÜER SANTRALLER ENERJİYİ BOL BOL VERİYOR
TÜRKİYE ROTASINI DAHA AYDINLIK DAHA REFAH GÜNLERE ÇEVİRİYOR
TÜRKİYE YARINLARA EMİN ADIMLARLA YÜRÜYOR . RAFETTİN AYVACI
YENİ TÜRKİYE
DENİZİN ALTINDA ÇİFT KATLI OTOBÜSLER
ÜÇÜNCÜ BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜN ÜSTÜNDEN METRO TREN GEÇİYOR
ASYADAN AVRUPAYA TELEFERİKLE HAVADAN SEYAHAT EDİYOR
HIZLI TREN ZAMANA KARŞI YARIŞARAK GİDİYOR
ÜÇÜNCÜ HAVAALANI DÜNYANIN UÇAKLARINA EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR
KANAL İSTANBULDAN YÜK GEMİLERİ ŞİLEPLER GÜVENLE GEÇİYOR
NÜKLÜER SANTRALLER ENERJİYİ BOL BOL VERİYOR
TÜRKİYE ROTASINI DAHA AYDINLIK DAHA REFAH GÜNLERE ÇEVİRİYOR
TÜRKİYE YARINLARA EMİN ADIMLARLA YÜRÜYOR . RAFETTİN AYVACI
Abi büyüksün. İyimserliğe ihtiyacımız var. Saygılarımla.
mirim
Demircioğlu
Adam iyimser konuşmuş. Kimseyi aşağılamadan düşüncelerini yazmış. Siz kabul etmeyebilirsiniz ama durum ona göre böyle. Diyeceksiniz aşırı iyimser; siz de aşırı kötümsersiniz, ne yapalım yani?
Ne söylediğinizden çok nasıl söylediğiniz önemlidir. Söyledikleriniz doğru olsa bile üslubunuz söylediklerinizi itici kılıyor. Farkına varmadan kendi benimsenme oranınızı düşürüyorsunuz. Dolayısıyla savunduklarınız birkaç yüzyıl daha önemsenmeyecek gibi görünüyor.
Polemik yeteneğinizin kuvvetli oluşu ve sesinizin yüksek çıkışı, hududu zorlayan özgüveniniz siyasette verimli olabilir diye değerlendiriyorum. Parti kurmanızı öneririm. Bu ekonomi ve siyasi birikiminizi geniş kitlelere daha rahat anlatma imkanınız olur. Devrim falan da yapabilirsiniz. Bakarsınız Tayyip Başkanı bile devirirsiniz birgün. Biz de çekirdek eşliğinde "eski kral öldü, yaşasın yeni kral" deriz.
mirim
Ben iktisatçıyım. İktisat okudum. Okumakla kalmadım teorilerin üzerine pratik de ekledim. İktisadın bazı kanunları vardır değişmez. Bu kanunların içinde üretim ekonomisi gütmeyen ekonomiler batmaya mahkumdur maddesı de vardır. Hele de dövize endeksli bir ekonominiz varsa. Bir ülkenin bekası söz konusuysa, o ülkeyi duygusal yaklaşımlar, ucuz sloganların kurtarmayacağının da bilinmesi gerekir . Hiçbir katma değer üretmeyen beton yığınlarının azametine kapılarak insanları yönlendirmeye çalışan bir paylaşıma nasıl bir cevap verilmesi gerekiyordu ? Bu ülkenin iyimserliğe değil iyi yönetilmeye ihtiyacı var. Ve biz BATTIK ! Beraber battık haaa... Eğer yurt dışındaysanız sizin için sorun yok. Sizin tuzunuz kuru.
Şaban bey, kavramları karıştırıyorsunuz. Ben kötümser değilim gerçekçiyim. Hayatta yanılmış olmayı en çok istediğim konu Türkiye'nin geleceği hakkındaki öngörümdür. Ama maalesef haklıyım. Sizi sevindirecek bir haber veremediğim için de üzgünüm. Üzgünüm, çünkü sizi sevindirecek haber beni de sevindirecekti. Ama ufukta iyimserliği gerektiren bir nokta bile yok.
Bak arkadaş hala yoldan köprüden, havaalanından falandan filandan bahsediyor. Ekonomisi batan ülkelerin bu değerlerinin de siyasi batıklar arasına gireceğini, sizi satın alan ülkelere devredileceğini de bilmezler. Ki yapılan hiçbir köprü geçit bizim değildir. Mesela Yavuz Sultan Selim köprüsünü yapan firma bize sorma gereği bile duymadan Çinlilere satmıştır. Hani bizimdi ?
Neyse siz sevimli gelmese de arada benim yazılarıma da uğrayın ve eleştirin :)
rafettinayvacı
yok,sul
Bizim pesimiz pişkinliğe ve cahilliğe ! Yazıyı okuyor ve düşünüyorum, bu arkadaş başka bir ülkede yaşıyor da yanlışlıkla mı Türkiye yazdı ? Siz ne içiyorsunuz gibi klasik bir şey sormucam. Ya Hu siz ne halt yiyorsunuz farkında mısınız ?
Kardeşim bu ülke bitti bitti ! Dün muhalefetin Fetö'nün siyasi ayağı araştırılsın önergesi MHP ve AKP oylarıyla reddedildi. Siz hala neyi konuşuyorsunuz ? Dolar 4.88 Euro 5.71... Bu yıl sonuna kadar ödenmesi gereken borç 283 milyar dolar ve hazinede bir kuruş yok. Bizi korkunç günler bekliyor sen gazel okuyorsun. Kahvehane kültürüyle, sokak birikimiyle mütaala yapıyorsun ya Hu ! Seçim arifesinde senin ağan neden İngiltere'de 3 gün yatıya kaldı söylesene ? 100 milyar borç aldı. Peki neyin karşılığında ? Hem hani İMF bizden 5 milyar borç istemişti de ağa verin gitsin dememiş miydi ? Dünyada ekonomik bağımsızlığı gittikten sonra siyasi bağımlılığını yitirmeyen bir tane örnek gösterin bana. Venezuela'yı bir okuyun. Bir zamanlar petrol zengini Venezuela 20 yılda nasıl battı bir bakın. Şu anda bu ükede Venezuela'da yaşananların bire bir kopyası yaşanıyor. Chavez cezaevinden çıktığında şu anda bizim yaşadıklarımızın benzerlerini yaşattı. Beton dikti bol bol. Ev dağıttı. Bol keseden harcadı. Sahte bir refah yarattı. Sonra tıkandı kaldı. Çİn'e 50 milyar dolar karşılığında bilmem kaç yıllık petrolünü daha toprak altındayken sattı ve ülkenin geleceğini de beraberinde sattı ! Ölürken de yerini diplomasız (!) bir kamyon şoförüne bıraktı. O da seçimleri aslında kaybetse de bin türlü dalavereyle yerinde kaldı. Peki şu anda ne durumda Venezuela ? Yüzde 20 bin enflasyon var !
Yazdıkların hep hayal. Ancak şu sidikli bunakların inanacağı kendinizi kandırmaya dönük hiçbir bilimsel veriye ve rakamlara yada bilgiye dayanmayan uyduruk şeyler. Hayallerinizi gerçekmiş gibi yaşıyorsunuz.
Senin burnunun dibindeki 18 adaya Yunan geldi oturdu gıkını çıkartamadın. Dünyada söz sahibi olacakmışız ! Peeehhh...
Üzgünüm ama her dediğim çıktı. Açılım saçmalığında da, Fetö konusunda da, döviz hakkında da. Maalesef yıl sonuna kadar bu ülkenin iflas edeceğini de söylüyorum. Çok değil birkaç ay var şurda. 2019 bütçesi hazırlanırken sizin nasıl morardığınızı göreceğim. Ama yok yok siz morarmazsınız. Malum kötü şeyleri hep dış güçler yapıyor canım. Hem ben de dış güçlere dahilim !
Ben hep haklı çıkıyorum değil mi Yoksul ? Bahsetsene arkadaşa Barzani muhabbetini
mirim tarafından 7/24/2018 8:00:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
rafettinayvacı
ZAMAN TÜRKİYENİN BÜYÜME KALKINMA ZAMANI
DAHA GÜÇLÜ DAHA ÖZGÜR DAHA ZENGİN OLMA ZAMANI
TÜRKİYENİN DÜNYAYA DAMGASINI VURMA ZAMANI
EKONOMİYİ AYAĞA KALDIRMA ZAMANI
İSTİKRARA KAVUŞMA ZAMANI
DÜNYADA GÜÇLÜ DEVLETLER ARASINA GİRME ZAMANI
MİLLETLE DEVLETİN KUCAKLAŞMA ZAMANI
YENİ TÜRKİYEDE YENİ HEDEFLERE KİLİTLENME ZAMANI
HEDEF 2023 TE İLK 10 GELİŞMİŞ ÜLKE ARASINA GİRME ZAMAnı.
mirim
Senin dediğin zaman geldi de geçti bile... 16 yıldır aynı terane.
Biz hadım olmuşuz sen diyorsun çoluktan çocuktan ne haber !
2023 de bizim ilk ona değil, dünyada ilk üçe gireceğimiz tek konu sefalet olacaktır.
Şu yukarıda cevap verdiğin sidikli bunak gibilerin zihniyeti mi bizi ilk 10 a sokacak ? Güleyim bari.
Değerli dostum. Zaten sorun Türkiye'nin değişiyor olmasında.
Fakat bir ayrıntıyı da atlamamak gerekir. O da bu ülkenin doğal potansiyeli zaten hep vardı. Geçmiş iktidarlar yerinde sayıp bir plan ve proje ortaya koyup var olan potansiyeli iyi değerlendirip, işleyemedikleri için mevcut iktidarın yaptıkları başarı olarak görülüyor. Ama yinede haklarını teslim etmek gerek çok iyi organize oluyorlar.
Sanırım asıl ihtiyaç olan şey plan,proje bazın da dinamik ve üretken muhalefettir.
Moral veren keyifli bir yazıydı kutlarım.
Saygı Selamlarımla
rafettinayvacı
serhat bey türkiye değişiyor
muhalefet partilerininde değişmesi
zihniyetlerin tek vatan tek devlet tek millet tek bayrak diyerek
yerli ve milli politikalarla
sizinde belirttiğiniz gibi
ihtiyaç olan şey plan proje dinamik ve üretken muhalefettir.
saygılar sevgiler .