- 481 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TEKNOLOJİYİ DOĞRU KULLANMAK
TEKNOLOJİYİ DOĞRU KULLANMAK
Hâlen kendi öğrendiklerini, eskiye dair dokümanları öğrencisine harfi harfine aktaranlar var. Biraz değişmeli insan. Hele ki 2000’li yıllarda teknoloji çağındaysak, artık Milâttan Önceki Devir çoktan bitti. Ne şık kıyafet giyenler var ki içinde en ufak bilgi yok. Ne fakir kıyafete bürünenler var ki eli yüzü pırıl pırıl ve ilim saçıyor. Okuduklarımız kalbe gitmedikçe, davranışa dönüşmedikçe tam iman sahibi değilizdir aslında. Okuduklarımız kalbe inince bilgi vermeli, okunanlar davranışa dönüşünce hayata uygulanmalı.
Teknolojinin imkânlarından edebiyle ve doğru biçimde faydalanmak gerek. En ufak bilgi için internet sayfasına bakmak, kitapları özet hâlinden okumak, dergileri telefonla alelacele okumak aslında tat bırakmaz insanda. Sayfalarda gezinmek, odunsu kokularda ellerimizle yolcu olmak apayrıdır. Teknolojiyi, ekip çalışmasını, enerjik olmayı, pozitif durmayı, gündemi takip etmeyi, gülümsemeyi unutmamayı, öğretmenlik alan bilgisine sahip olmayı ilke edinmeli her öğretmen. Bilgiyi pratiğe dönüştürürsek ilim de seferber olur. Teknolojiyi doğru yönde kullanınca her bilginin kaymağını elde ederiz. Teknolojinin imkânlarını iyilikten ve ilimden yana kullanan, edep sınırını aşmayan bir bilim aşkınız olsun.