- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NASİP - YA NASİP
Adamın biri yolda giderken bir bayanı görmüş böyle alımlı ve güzel bir bayanmış erkeği kendine hayran bırakacak türde derler ya o şekil. Adam bakmış bir kere için den " Nasip " demiş. Adam oradan uzaklaşmış ertesi gün adam aynı şekilde tekrar aynı yolda belki onu görürüm ümidiyle tekrar gitmiş ve tekrar görmüş ve tekrar " Nasip " deyip gitmiş yoluna. Bir gün adamın annesi adama demiş ki "Oğlum yeter artık evlenme zamanın geldi geçti sana iyi bir kız buldum" der ve oğlunu ikna eder adamın aklından da nasıl olsa o kız bana kısmet değil deyip gider. neyse kızın ailesine haber gönderirler ve ertesi akşam kızı istemeye giderler ve isteme faslı biterken kız o anda kahveleri getirir ve çocuk karşısın da duran o alımlı kızı görüp dona kalır ve gene içinden " Nasip " deyip şaşkınlığını gizleyememiş ve kıza sormuş seni bir kere gördüm ertesi gün gördüğüm yerde tekrar görürüm diye gene geldim ve tekrar gördüm seni ve iki defa da " Nasip " deyip geçiyordum.kız da o an şunu demiş ben de sen giderken seni fark ettim ilk gördüğüm de ben de " YA nasip " deyip gidişini seyrediyordum ertesi gün geleceğini bilmeden gözlerim senin giden yoluna takıldı ve bir an baktığım da seni tekrar geçiverdiğini gördüm ve " Nasip "deyip tekrar senin gidişini seyrettim. adam ve kız bunları söylerken tabi kendilerinden geçmişlerdi ve aileleri onların konuşmaları bittikten sonra gülerek " Hay de Bismillah " Nasip " deyip güzel mutlu bir aile ve yeni bir aile tablosu çizdiler. işte her gönül nasip deyip yoluna devam ettiği sürece gönlünü dinlemesi gönlünü yani kısmeti onunla buluşturacağı günü mutlu tebessümlere ve daim-liklere yol açar..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.