- 373 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zihniyeti Bozuklar
Değerli dostlar benimle uğraşan şerefsizler var. Bu şerefsizlere ben bulaşmadım. Bu şerefsizler bana bulaştı. Bunların zihniyeti bozuk. Bana her türlü saldırıyı yaptılar. Canıma kastetdiler. Ekmeğimle oynadılar. Yıllarımı çaldılar. Etrafımda ki insanları korkutup satın alıp kışkırtıp bana karşı eylem yaptırdılar. Bunlar gıyabımda dost ayağına da yattı. Ben bunların yüzüne karşı söyleyip ikaz ettim. Tabii yüzüme karşı konuşamadılar. Çünkü bunlar benim dostum değil. Zaten dost böyle kötülükler yapmaz. Son zamanlarda benim kedilerin evine saldırı düzenlediler. Kedi evinin içinde ki battaniyeyi çıkardılar. Kedilerim şimdi korkudan kedi evinin içine giremiyor. Şerefsizler durmuyor değerli dostlar. En son benim kedilerin su kabını kestiler. Sonra da birisi bunu unutturmamız için bir şey yapmamız gerekiyor dedi. Ve akabinde su kabının olduğu yere çiçekli bir saksı getirip koydular. Peki bütün bu saldırılara ben ne yaptım? Cevap olarak iki kelam ettim. Kimsenin canına da malına da herhangi bir zarar vermedim. Bunların baş ipini tutan genel müdür olma hayali kuruyor. Basamakları hızlı çıkmak için de birilerini harcaması kullanması gerekiyor. İşte o kurbanlardan birisi de ben oldum.
Yirmiiki şubat ikibinonsekiz
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.