- 944 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM ÇOCUK MUTLULUK GETİRMİYOR
ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM ÇOCUK MUTLULUK GETİRMİYOR
İlk çocuk erkek doğmuştu. Ama bir aile bütünlüğü sağlamaktan çok uzaktı. Hüsmen Bey, çocuğu görmeye bile gelmiyor, Melike Hanım ise sanki oğlunun oğlu da , onun oğluymuş gibice sine, sürekli soysuz soyunu överek bebeğe sahipleniyordu. Kaynanalar , diğerinin aldığını , ördüğünü, yedirdiğini nedense bir türlü beğenmiyorlardı. Oğlanın ismini Musa’nın babasının isminden esinlenerek Mustafa koymuşlardı. Melikeden paçayı zor kurtararak kaçan , küçücük Musa’yı bile gözü görmeyerek bırakıp , Melike’nin düşüşünü uzaktan seyreden , kötü tohumun asıl sahibi Mustafa Efendi, şimdi ailesi için çalışırken ölen , herkesin çok saydığı , köyün ağası, yiğidi , zengini bir adammış gibi anlatılan , müşfik aile reisi olup çıkmıştı. Kimse onun içip içip , kumarda karısını bile pey sürecek kadar şerefsiz biri olduğunu bilmeyecekti. Umarım gebermiştir, diye geçirmişti içinden Melike Hanım. Umarım gebermiştir . Yoksa çekeceğimiz var , orospu evladından.
Şimdi de lohusa kadına ilişmenin günahı ile uzak tutuyordu Nurcan’dan. Neyse ki ,Meryem vardı? Parasıyla da olsa, onu çok mutlu ediyordu. Tek sorun Muradiye’nin kinayeli lafları , ona korkak damgası vurmasıydı. Komiser Kemal olmasa… Biraz büyü be kızım. Ben bilmez miyim, senin hoşafını kepçe ile içmesini.
Bir sabah Meryem’ yolcu etmiş yatakta yaktığı sigarasını tellendiriyordu. Leeen Götçü Musa . Neredesin leeen? Bu narayı tanımamak , Musa için imkansızdı. Afyon cezaevinde dört yıl her sabah , Kalkın leeen puşt herifler, Gardiyan Kasım Efendi tek laf ederse domaltırım Leeen, diye bağıran Dinar’lı Kamyon Recep’ten başkasının olamazdı bu ses . Donunu tam giymişti ki, kapı ardına kadar açılıvermişti. Recep karşısında durmuş sırıtıyordu. Ne len bu iş ? Sabah sabah alın çingene kızını alın koynuna Seni evlendi derlerdi , doğru mu len? Güzel de bir karın varmış , ne iştir anlayalım oğlum? Biz kerhanede parayla karı bulamazken , sen çift dikiş ha ? Musa aceleyle giyinerek , onunla karşılaşmaktan çok memnun kalmış gibi rol yaparak , şeref verdin ağam ,hoş gelmişsen, falan diyordu ama Kamyon Recep ,unun ciğerini bilirdi ve ona gülüyordu zaten. Kes palavrayı leen , götçü. Nerden çıktı bu .m bolluğu sen onu söyle bakalım. Dev bir cüssesi , fırıncı küreği gibi koca etli elleri vardı Hapishanede ondan müdür ve gardiyanlar bile çekinirlerdi. Göğüs kılları ,üst düğmeleri açık gömleğinden adeta dışarı fırlamış siyah bir keçe örtüyü andırıyordu. Hafiften çıkıntılı göbeği ,onun pavyon ve alem sever, içkici biri olduğunu gösteriyordu. Nereden bulmuştu bu bela onu?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.