SATILMIŞ KALEMLER!
Akp vurdumduymazlığını anlatmazdan önce sizinde dikkatinizi çektiğini sandığım "Fethullah Gülen" cematinin yayın organlarında nasıl Akp çığırtkanlığı yapıldığına, Amerika’nın politikaları ekseninde nasıl sıkı bir yayın yaptıklarından biraz bahsetmek istiyorum.
Amerika destekli edindiği ekonomik güç ile Türkiye basınında ve her kademesinde söz sahibi haline gelen "Fethullah Gülen" cematinin durumunu korumak ve gelecekte tasarladığı Amerika güdümlü projelerini gerçekleştirmek için Akp’ye çok ihtiyacı olduğunu görüyoruz.
Çok değil bundan 10 yıl öncesi Fethullah ve cemiyetine karşı gelen bir çok yazar çizer ve aydınların bugün birer savunucuları olduklarına şahit oluyoruz.
ABD destekli cemati desteklemek sözüm ona kendilerini Atatürkçü ve laik diye tanımlayan; toplumda ön saflara çıkmış ne kadar sivri isimler varsa Amerikanın teminati ile susturulmuş durumdalar.
Bunlardan bir çok yazar ve aydınları "Samanyolu tv" de yorum yaparken görmek mümkündür.
Bugün "You Tube" gibi dünyanın en büyük video paylaşım sitelerine kadar geçmiş konuşma ve görüntüleri yayınlanan sayın Fethullah Gülenin "Atatürk" hakkında ağıza alınmayacak sözlerini seyretmek mümkündür. Gözlerimizle gördüğümüz ve kulaklarımızla duyduğumuz gerçekleri bile milletten saklayan anlayışın sahipleri acaba kimlere hizmet ediyorlar?
ABD emriyle sayın Gülen’den işaret alan Samanyolu tv Akp’yi var gücüyle desteklerken, dünyanın bir çok ülkesinde açılmış olan okulların güzel gelen yanlarını kullanarak topyekün siyasetçileri ve sözüm ona kendilerini aydın mertebesinde gören zümreyi nasıl susturduklarına şahit oluyoruz.
Bundan 10 yıl öncesi bu cemaatin her türlü oyunlarını bilen bu yazar ve çizerler takımı bugünlerde Samanyolu tv nin çekim studyolarında boy göstererek ceblerine inan paraların tatlı gelişinden olsa gerek Fethullah Gülen ve cematini övücü sözler söylüyorlar. Yıllarca Fethullah Gülenin en yakın arkadaşlığını yapmış bir numaralı adamı diye tabir edilen "Nurettin Veren’in" Gülen ve cematinin gerçek yüzünü açıklamak için bırakın bir tv kuruluşunu bir radyo bile bulmakta zorlandığını ve Türkiye cumhuruyeti devletinin laik ilkelerine sözüm ona sahip çıktığı iddiasında yayın yapan "Cumhuriyet" gazetesinin bile nasıl susturulduğunu gördük.
Sayın "Nurettin Veren"in bu cemaat hakkında çok önemli açıklamalar yapması birilerince görünmezlikten geliniyor.Akp aymazlıklarına hız vermeyi kendine ilke edinen Samanyolu tv hiç şüphesiz en büyük desteği Amerika’dan almaktadır.
Özellikle sayın başbakan’ın bizzat kendi ağzıyla ifade ettiği 15 Subat 2004 tarihli açıklamasında
"Diyarbakır’ı BOP’un merkezi yapacağız. Diyarbakır’a çok farklı bakıyorum. Amerika’nında düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi, genişletilmiş ortadoğu; bu proje içerisinde Diyarbakır bir yıldız olabilir" gibi sözlerle Amerika güdümlü bir politika yapacağını ve Amerika’nın emrinde olacağını açıkca ifade ettiği bir sürü aymazlıklar.
Başbakanın iktidarda kaldığı sürece verdiği birbirinden talihsiz açiklamalar dışında en can alıcı nokta şüphesiz buydu. Şehit cenazelerinde haklı çıkışlarını yapan kızgın topluluğu susturmak için "cami avlularını mesken tutanlar" yakıştırmasını yapan sayın Tayyip Erdoğan, kendisinin ve partisinin cami avlusunda peydahlandığını unutur gibiydi.
Kuzey Irak’ı terör yuvası haline getiren Amerika’nın beslediği ve desteklediği Barzani peşmergesinin kuklası haline gelen ve Barzani’nin her sözüne eyvallah çeken bu zihniyet açıkca "ben Kürtler’in hamiliğine soyunuyorum" diyor. Bir anda siyasi hiç bir geçmişi olmayan, program ve tüzüğü bile alelacele hazırlanan Akp’nin Türkiye gündemine bu denli hızlı gelişin de nedenleri var elbet.
Bu cematin Akp sonrası hazırlamaya çalıştığı parti ise BBP olarak görülüyor. Sırf Milliyetçi Harekete gönül vermiş ülkücüleri etkilemek ve engellemek için zaman zaman sayın "Muhsin Yazıcıoglu"nun sırtının sıvazlandığına şahit oluyoruz.Türk Milleti’nin gelecekte sözcüleri olan ülkücü camiayı kötüleyerek birilerine destek veren bu cematin en yakın sürede umuyor ve diliyorum ki foyası ortaya çıkacaktır. Bugün Akp’yi desteklemek için elli dereden su getiren niyeti bozuk bu camianın ve gaflet icinde olan Akp nin gerçek yüzünü er geç masum Anadolu insanı görecektir. 22 Temmuz seçimlerinde Akp’yi iktidara getirmek için var gücüyle çalışan "Gülen" teşkilatının yayın organları, sığ suda çizme giyen şaşkın gibi boyundan büyük işlere karıştığının farkına er geç varacaktır.
Yüce Türk Milletinin iradesine güveniyor ve iktidarı boyunca dış politika da haysiyetli bir duruş sergileyemeyen Akp iktidarını sandığa gömeceği günü ümit ediyoruz. Hiç şüphesiz Akp ve yandaşları iyi bilsin ki önlerine "set" er geç çekilecektir.
......................
K.KURULTAY