- 515 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAFLIĞIYLA VURDULAR YÜREĞİNİ..
-ÖLÜM GİBİ BİR ŞEY OLDU AMA KİMSE ÖLMEDİ..-Ö.ASAF
SAFLIĞIYLA VURDULAR YÜREĞİNİ,
ALDATTILAR İÇİNİ.
EVET İKİ GÖZÜMLE GÖRDÜM..
BİR KIZ ÖLÜYORDU...
Adı yoktu belki..Öyle bir andı ki...Çaresizliğin, o umutsuz vaktinde dizlerinin üzerine çökmüş, avuçlarını birleştirip teslim oldu yenilgiye..Ölüyordu sanki..Kalp ritimleri artmış, titremeye başlamış savunmasız duruyordu..Midesi bulanıyordu..
Öyle bir kirlenmiş hissediyordu ki kendini..Kötü bakışlı insanların pisliğine bulanmış, elleriyle ovalıyordu kirlenmişliklerini..
Öyle bir yanlışın ortasındaydı ki..Suçlayan binlerce göz vardı üzerinde..
Oysa ki bir kurbandı sadece.Saflığıyla vurdular , aldattılar içini...Evet gördüm..
Ve bir ölüm...Can veren bir kız görüyordum..Cinayetler işleyen bir kız...Önce aldatanlara küstü ve içine gömdü..Sonra da kendine kıydı..O kız bendim, evet bendim..Ruh bedenden ayrıldı..Ve gitti oradan..
...
İşte o an yeni cana nefes veren başkaca bir doğum gibi ölüm oldu...Tuhaflıklar, zıtlıklar, karmaşalar içinde bir doğum...
Şimdi ise yeni bir ruhla aynı bedene can veriyordu..Yaralıydı o beden..Ama hala gencecik, tertemizdi..Güveni zedelenmiş, her güzel söze inanmayacaktı o..Kirlenmeyecekti...Yanlışlar yapmayacaktı...İyileşecek, iyi olacaktı..Saflığıyla yaşayacaktı, vurmayacaktı kimseyi can evinden..VURAMAZDI Kİ ZATEuN O..İNANIN VURAMAZDI..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.