- 1190 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
PENDİK TAHSİLAT BİRİMİ
PENDİK TAHSİLAT BİRİMİ
Selam gönlü güzel insanlar ,selam sabahlar ,selam boş sokaklar ,selam içtiğimiz çay ve bizi okuyanlar selam olsun size.!
Bu sizin yazarınız var ya, Hatice NİLÜFER sürekli olmasa da hep hayatın içinde farklı yerlere misafir oluyor.
Çoğu zaman güzel insanların oldukları yerlere yolu düşüyor, insan bir yerlere gitmeye korkmamalı.
Yeniliklere açık olmalı, yeni insanlar tanımalı unutmamalı ki her tesadüfte bir hayır gizlidir.
Yoksa korkulacak o kadar çok şey var ki; şöyle etrafa baktığımızda yahut da hayata.!
Savaşlar ,, sürtüşmeler ,acılar, hastalıklar ve ömrümüzü kurutan içi dışı bir olmayanlar.
Sevin kardeşim, aldığınız nefesi, yürüdüğünüz yolu geçtiğiniz sokakları ,oturduğunuz koltuğu sevin.!
Size selam verenlere sizde selam verin ,gülümseyin insanlara, kimse mi yok karşınızda hayata gülümseyin.!
Unutmayın bunları yaptınız diye ödemesi zor bir fatura gelmez önünüze.!
Şu hayat da ne kadar barışık olursanız kendinizle bir o kadar mutlu olursunuz.
Unuttuk değil mi, başlık TAHSİLAT BİRİMİ, ben buradaki güzel insanları anlatacaktım,
daldım gittim.!
Yok ya dalmadım şu nu belirtmek istedim işte burada böyle kişiler çalışıyor.
Yolunuz düşerse görürsünüz hani halk arasında bir tabir var ya çalışanlar hep azarlıyor hep soğuklar yok işte burası tam tersi ne kadar yoğun olsalar da, bir o kadar hitapları güzel.
Keşke diyorum bazen bazı yerleri böyle çekeceksiniz, bazı öyle olmayanlara ders olarak izleteceksiniz.
Selamın en güzeli burada ilgi alaka burada zarafet burada.
Zarafet mi ,dedim evet adı Hülya Hanım bakışlarında sevgi güzellik akıyor.!
Şimdi bazı okurlarım diyecek ya siz hemen nasıl karar veriyorsunuz iyiliğe güzelliğe ,içtenliğe.!
Hayır hayır karar veren ben değilim kalbimdir.
Keşke diyorum şu kısa hayat da sizlerde güzellikleri görüp takdir etseniz en azından şikayet ettiğiniz kadar takdiri de defterinize ekleseniz.!
Evet burada gözle görülecek muhteşem bir uyum var.
Tüm arkadaşlar böyle içten ve kibar hani şu son günlerde çok kullanılan bir kelime var ya elektrik işte burada pozitif anlamda bolca var.
Kimler mi var burada Ömer bey hani durmadan bir şey sorarsınız ve hep gülümseyerek yardımcı olur.
Zeki bey biraz sohbet ettiğinizde abi diyebileceğiniz sıcak gönlü güzel insan.
Çalışkan mütevazi ,yardımcı iyimser heyecanlı.
Aynı yazarınız gibi evet şu içinizdeki çocuk var ya yaşatın onu diyorum.
Serdar bey ve Musab bey tüm çalışanlar içten ve samimi.
Adem bey sanırım belli prensipleri olan ve hayat da belli bir çizgisi olan ama bir o kadar mütevazi.
Yakup beyin sanki her zaman söyleyecek bir sözü var hayata pozitif bakan gülümseyen bir yürek.
Hülya hanım tekrar dönüp yazacağım kadar zarif mükemmel bir insan.
Hepimizin hayatında olması gereken dost bir yürek.!
Peki bu bu güzel kadronun bir şefi yok mu, tabi ki var, keşke tüm şefler böyle mütevazı ,kibar sıcak olsa, hatta tüm müdürler bu kadar insan sevgisini ve huzuru içinde barındırsa.!
İşte o zaman herkes mutlu olur, mutluluk sanıldığı kadar büyük şeylerde saklı değildir.
Yüzümüz de güller açtıran mutluluk var ya ,küçük şeylerde hatta çoğu zaman ayrıntılarda gizlidir.!
İşte ondan kaçırmayın şu güzel hayatı ve her zaman sevgiyle kalın.!
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.