- 1131 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EYÜP SULTAN'DA SABAH NAMAZI
Eyüp Sultan Camiinde sabah namazı kılacağımızı duyunca çok heyecanlandım, orada sabah namazını kılanlar, orada sabah namazı kılmanın bambaşka bir duygu olduğunu, insanı farklı manevi iklimlere götürdüğünü söylerler.
Az duymadım Eyüp Sultan Camiinde sabah namazı kılmanın çok maneviyatlı olduğunu. Gece sabah namazına 1 saat kala hazırlandık. Biz R sınıfı olarak T sınıfı ile birlikte gidecektik. Şu an saat; 4.23. Şimdiden Eyüp Sultan’ın manevi atmosferi beni sarmaya başladı bile. Eyüp Sultan’a doğru servisle ilerliyoruz. Gece saat; 4.40 itibariyle Eyüp Sultan’a ulaşmış durumdayız.
Biz Eyüp Sultan Camiine geldiğimizde, camide Davudî bir sesle Yasin Suresi okunuyordu. Bu sesi duyar duymaz müthiş bir şekilde etkilenmiştim. Demek bu kadar önemliydi Kur’an-ı Kerim’in çok güzel bir şekilde okunuşu. Kur’an, o kadar güzel okunmalıydı ki bütün ruhlara tesir edebilsin, gönüllere ruhlara şifa olabilsin. Çünkü Kur’an şifadır.
Eyüp Sultan’a gelir gelmez, oranın manevi atmosferi beni ruhumun derinlerinden öyle bir yakaladı ki ruhumun ferahladığını, yüreğimin genişlediğini hissettim.
Büyük bir huzurla, cemaatle sabah namazına iştirak ettik. Eyüp Sultan’da sabah namazı kılmak müthiş bir duyguydu, harika bir huzurdu, ruhumuza şifaydı.
Sabah oldu, orada Eyüp Sultan’da sabah namazından sonra çay ve simitle kahvaltı yapmakta oldukça meşhurdu. Orada çay ve simitle de kahvaltımızı yapmış olduk.
Servisle Aziz Mahmud Hüdayi Kursuna döndük, biz döndüğümüzde kahvaltı saati bitmiş, dersler başlamak üzereydi vesselam.
SÜNDÜS KOÇ - İSTANBUL EYÜP
29.05.2012 - SALI 4.21
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.