- 825 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çek ordan 20.000 istihdam daha..!
.
KHK ile Devlete ihanet eden, Millete zulmeden,terör örgütüne üye, yardım ve yataklık yapan 18.632 kişi kamu kurum ve kuruluşlarından ihraç edildi..
18,500x6000=111.000.000 tl
Her ay hazineye eski tl ile
111 tirilyon
Feto itlerinden her ay hazinede kalacak para..
Çek ordan 20.000 yerli ve milli istihdam daha...
Çek ordan 20.000 istihdam daha..! Yazısına Yorum Yap
"Çek ordan 20.000 istihdam daha..!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.