- 4725 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
LİLİTH'İN SÜRTÜKLERİNİN, LUT KAVMİ ÇOCUKLARININ HİÇ BİR SUÇU YOK (!) TEK SUÇLU DİYANET VE VERDİĞİ FETVALAR (!)
’Bu sitede artık isteyen herkes çok rahat bir şekilde canının istediği her şeyi tamamen sansürsüz yazabildiğine ve bu tamamen sansürsüz yazılar ve yazarları üstelik büyük alkışlar aldığına göre ben de tamamen sansürsüz yazacağım.’ Diye başlamıştım yazıya. Gerçekten de sitemizde artık bayanların bile rahat rahat kullandığı ve çok da beğenilen yazılarında olduğu gibi bütün cinsel aktiviteleri ve bütün cinsel organların adlarını olduğu gibi yazdım önce lakin baktım olmuyor. Herkese yakışsa da bana yakışmıyor onca agresifliğime rağmen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konumuz malum. İki küçük kız olan Eylül ve Leyla’nın tecavüze uğrayıp vahşice öldürülmesi...
Bu olaylara milletçe üzüldük ve tepkilerimizi sosyal medyada çeşitli paylaşımlar yaparak ortaya koyuyoruz. Hatta öyle ki ’ Şeriat’ kelimesinin ’ Ş ’ harfinden bile irrite olan pek çok vatandaşımız şimdi bangır bangır ’ Kısasa Kısas ’ Demeye başladı. Yani bu tecavüzcülere Şeriatın bir hükmü olan kısas ( Yaptığının aynısı ile karşılık verme ) cezasının uygulanmasını istiyor. ’ Kesinlikle İdam edilmeli. Hükumet , kanunlarda düzenleme yaparak idamı geri getirmeli ’ Diyenlerin haddi hesabı yok.
Şimdi...
İdam, kısas veya başka cezaları dillendirmek elbette bu suça verilecek cezalardır. Yani bir yerde sorunun çözümü için dillendirilen çözüm önerilerinden biri, bir kaçıdır.
İyi de bu sorunun sebebi ne?
Efendim bu sorunun sebebi ne Lilith’in sürtükleri, Ne Lut Kavminin çocukları, Ne ’ Namus mu? Kirletmeden duramam’ diyenler ne de ’ Sevişirim evlenmem, hamile kalırım doğurmam ’ Diyenler değildir. Ya kimdir? Diyanet elbette ki. Başka kim olabilir ki?
Vatandaş yazıyor: ’ Bu sapıklıkların tek sebebi Diyanetin sekiz yaşındaki kız çocuk ile evlenebilir diye fetva vermesidir.’
Diyorum ki ’ Arkadaş ! Diyanetin öyle bir fetvası yok. Diyanet diyor ki bir kız 18 yaşını doldurduğu takdirde ve ancak kendi rızası ile evlendirelebilir’
Cevap veriyor: ’ Cübbeli Ahmet Hoca’nın fetvasını duymadın herhalde ’
Diyorum ki ’ Bre cahil ! Cübbeli denen herif Diyanet mensubu mu? ’ ’ Olsun o da bir din adamı değil mi?’ diyor.
Cübbeli’yi kubbeliyi bir tarafa bırakalım. Diyelim ki doğrudan doğruya Diyanet ’ Sekiz yaşında kız çocuğu ile evlenebilir ’ dedi.
Herşeyden önce bizim vatandaşımız diyanetin ağzından ne çıkarsa hayatını ona göre mi tanzim ediyor?
Madem öyle Diyanet şunları da diyor:
Namaz kıl, oruç tut, zekatını ver, içki içme, kadın ve erkek dinin belirlediği kurallar ölçüsünde örtün, faiz yeme ve yedirme, nefsi müdafaa dışında bir sebeple insan öldürme, gözlerini zinadan uzak tut, gıybet etme, kul hakkına riayet et, hırsızlık yapma, adam kayırma, torpil ve iltimastan uzak dur, anana babana üf bile deme...
Daha pek çok şey söylüyor diyanet. Hiç birisini tikine takmıyorsun ama iş 8 yaşındaki kızla evlenmeye gelince ’ Diyanet öyle demişse şeriatın emridir. Mutlaka uymam lazım gelir’ Diyorsun öyle mi? S..tir ordan.
Diyelim ki diyanet veya tv lerde arz-ı endam eden bir sürü hoca kılıklı soytarı ’ Sekiz yaşında kız çocuğu ile evlenilebilir’ dedi. Peki soruyorum Eylül ve Leyla’nın katili olan orospu çocukları onlarla evlenmiş midir? Hayır. Ne yapmışlar? Tecavüz edip öldürmüşler. Tecavüz edip öldürme ile evlenmenin alakası ne? Hangi hoca, hatta o hoca kılıklı soytarılar ’ Sekiz yaşındaki çocuğu nikahınız altına alıp sonra tecavüz ederek öldürün’ Diyor?
Sizlerin pek çocunuz evlisiniz. Büyük bir bölümünüz dini nikah da yaptırdı. Peki kocalarınız veya karılarınız size tecavüz mü ediyor? Evlilik demek tecavüz edip öldürmek demek midir? Evliliği böyle bir şey olarak mı görüyorsunuz?
Bu sorunun asıl sebebini aslında gayet iyi biliyorsunuz.
Biliyorsunuz ki bu sorunun sebebi Lilith’in sürtükleridir. ’ Velev ki ibneyim ’ Diyenlerdir.Lut kavminin çocuklarıdır.
Bu sorunun sebebinin Onurlu Gayler, Biseksüeller, Transseksüeller, Lezbiyenler ve daha nice cinsel sapkınlar olduğunu gayet iyi biliyorsunuz. Evet evet ’ Cinsel tercihtir, kimse karışamaz. İnsanlar cinsel tercihlerini özgürce kullanma hakkına sahiptir ’ Diyerek alkışladığınız, destek verdiğiniz hatta büyük ihtimalle bazılarını düzdüğünüz, bazılarına, düzdürdüğünüz, bazılarının önünü, bazılarının arkasını yaladığınız insanlardır Leyla ve Eylül’ün katilleri.
Neden mi onlardır? Açıklayayım:
Çünkü onlar cinsel tercihlerini doya doya kullanan özgür bireylerdir.Tecavüzcüler ise bu tercihlerini özgürce kullanamayan, itilmiş, kakılmış, çocukken büyük ihtimalle cinsel tacize, tecavüze uğramış insanlardır.
Cinsel tercihlerini açıkça ve rahatlıkla kullanabilen özgür bireyler İster erkek erkeğe, ister kadın kadına yaparlar. İsterlerse grup yaparlar, isterlerse eş değiştirmeli yaparlar. Öyle yaş sınırı filan da yoktur. Mesela bu olayın Avrupa versiyonunda 12 yaş üstü olup da bakire olan bir kız çocuğuna rastlayamasınız. İşte böyle cinsel tercihlerini doya doya, tamamen özgür olarak yaşayan bireylerin oluşturduğu toplumlarda da taciz, tecavüz olayları neredeyse hiç görülmez. Neden görülsün ki. Kimin zekeri kimin makatındadır belli değildir. Herkes cinsel yönden tam bir doyum içindedir.
Ancak Türkiye farklı bir ülke... ’ Velev ki ibneyim’ den ’ Ne velevi lan bayağı bayağı ibneyim’ diyerek level atlayanlar, ’ Annem babam benim bir erkekle konuştuğumu duysa keserler’ den ’ ferc benim. İstediğime veririm. Anam da karışamaz babamda’ moduna geçmiş olanlar toplumda her gün çığ gibi artmakla birklikte hâla o özgürlüğe ulaşamamış, ulaşamadığı için de işi mastürbasyonla idare eden ya da eşekten köpeğe, ördekten su damacanasına kadar tecavüz edenler, bir hayli fazladır toplumda.
Hatırlar mısınız o sapıklardan biri Müge Anlı’ya ne diyordu? ’kadınlar parayla bile benimle birlikte olmuyor’ Yani parası olsa bile özgür değil. Oysa televizyonlara bakıyor millet baldızına atlamada, amcasının karısını düzmede...Okul dizilerinde bile öğrenciler hep ferc ya da zeker peşinde. Sanırsın okullar kerhane. Ders mers nanay. İnternete giriyor vatandaş ooooo ensest seks mi ararsın, lezbiyen seks mi hatta hamile seks, yaşlı seks, hayvanlarla seks, çocuk pornosu ne ararsan var.Türbanlısı bile var. Yani olabildiğince sınırsız bir cinsel yaşam... Ayrıca bakıyor millet sokak ortasında erkek erkeğe, kadın kadına rahat rahat cinsel tercihlerini uygulamalı olarak icra ediyor. Adam/ ya da kadın ( Ama genelde erkek elbette ) patlıyor. Eşekti, köpekti, ördekti kesmeyecek. Matürbasyon nereye kadar? Bir tene dokunması lazım. Hatta öyle ki onun kadın ya da erkek birini düzmesi şart değil. Birileri onu düzse, ona da razı. Ama yok. Hem bulmak zor, hem bulsa bile düzdükten ya da düzüldükten sonra tutar da birilerine anlatırsa ne olacak? Çocukluğunda ve gençliğinde hep eğitimimizin ana kuralı ’ Aman evladım millet ne der? ’ ile bu günlere gelmiş... Yani aslında ibne olması, sürtük olması, evlenmeden sevişmesi filan dert değil. Dert olan ’ Millet ne der ’ Maazallah o çok kötü.
Lakin bir taraftan da bir tene dokunması, onun sıcaklığını hissetmesi lazım. Ama bu öyle bir ten olmalı ki iğrenç arzusunu gerçekleştirdikten sonra o tenin sahibi bir daha asla konuşamamlı.
- İyi de bunların bazıları evli.Hatta çocukları da var. Bir tene dokunma konusunda sıkıntıları yok. O halde bu sapıklık niye?
Bir tene dokunmasına dokunuyor bazıları ama dokundukları ten heyecan vermiyor onlara. Mesela anal seks yapmak istiyor ama karısı ’ Günah’ diyor, yanaşmıyor. Ya da bir kadının tenine değil de bir erkeğin tenine dokunmak, daha da doğrusu bir erkeğin kendisine tüm haşmetiyle girmesini arzu ediyor aslında. Ama ’bir duyan olursa millet ne der’ olayı var. Farklı tadlar, farklı zevkler yaşamak istiyor. Cinsel tercihlerini doya doya yaşamak yani. Aynen LGBT yürüyüşlerinde gördüğü o rengarenk insanlar gibi...
Bir kadına ya da genç kıza ’ gel seni bir düzeyim ’ Demesi mümkün değil. Bir erkeğe ’ gel beni bir güzel düz’ diyebilecek kadar özgür değil. Oysa özgür bireyler bunu rahat rahat söyleyebiliyorlar. İşte bu noktada ne oluyor onu da biliyorsunuz aslında.
İşte bu noktada bu bir türlü özlediği, hayalini kurduğu, özellikle büyük şehirlerdeki pek çok özgür bireyin rahat yaşadıkları cinsel hayatı yaşamayan bizim zavallı bakir Anadolumuzun, bekaretini eşekle ya da köpekle bozmuş vatandaşı önce işe toplu taşım araçlarında fortçuluk ile başlıyor. Ya bir kadına, kıza arkadan yanaşıyor ya da kendi tamponunu yanaştırıyor birilerine. Lakin çok tehlikeli. Bu yüzden ağız burun dayak yiyor bazen.
Sonra direkt tacize yöneliyor bazıları. O bazıları öncelikle kıçını, göbeğini açmayı medeniyetin vazgeçilmezlerinden biri sanan kızlara kadınlara yöneliyorlar ama yanlış da anlaşılmasın, çünkü bunlar örtülü kapalı ya da örtüsüz olsa da hanım hanımcık kızları, kadınları da taciz ediyorlar. Bir saniyelik ten teması çok büyük bir zevk onlar için. Lakin çoğu kez bu zevkin faturası ağır oluyor.
Sondan bir önceki aşamada kadın ve kızlara tecavüz ediyorlar. Hatta tecavüzle de kalmıyor öldürüyorlar. Ama büyük insanlara tecavüz oldukça riskli: İçlerinde biber gazı, falçata, sustalı, ustura taşıyanlar var. Karateci, teakvondocu, çeşitli dövüş sporlarını bilenler var. Adamın ağzına sıçıyorlar nadir de olsa.
Ve son aşama: Çocuklar....Hiç bir şey yapamazlar. Hiç bir şekilde karşı koymaları mümkün değil.
Ve tecavüz edilir çocuklara....Öldürülürler.
Ve sonra çıkar birileri ne Lilith’in sürtüklerini, Ne ’Lut Kavminin Çocukları’nı, Ne ’ velev ki İbneyiz’ diyenleri ne de ’ Sevişirim evlenmem, hamile kalırım doğurmam’ Diyenleri görür... Gördüğü sadece diyanettir. Onlara göre diyanet ’ Küçük çocuklarla evlenmeniz caizdir. Lakin siz tecavüz ederek öldürürseniz daha hayırlı bir şey yapmış olursunuz ’ dediği için(!) sapıklar da şeriata uymuş(!) ve o minicik yavruları katletmişlerdir.
O halde yaşasın Lilith’in sürtükleri, yaşasın Lut Kavminin çocukları, Kahrolsun Diyanet...
Ha unutmadan...
Bu yazıyı bir başkası yazsaydı sorardım ona ’ Ne yani şimdi ülkemizde herkes cinsel tercihlerini en özgür şekilde kullanabilmiş olsa memlekette taciz, tecevüz, özellikle çocuklara yapılan bu zulüm sona mı erecek ?’
İşin doğrusu bu sorunun cevabı ilk etapta ’ Evet’ gibi görünüyor. Çünkü ensest evliliklerin bile yasal olduğu pek çok Avrupa ülkesinde çocuklara tecavüz ve öldürme vak’aları neredeyse sıfırdır deniliyor ve biz de kaz gibi yutuyoruz bu lokmayı. Öyle olunca da ilk bakışta cinsel özgürlüğün hiç bir sınırlama olmaksızın yaşanması sanki bu sorunun çözümü için temel şart olarak görülüyor. Çağdaş, demokratik, ileri bir toplum olmak için pek çok insanın istediği de bu... Peki Allah’ın istediği bu mu? Her şey orada kilitleniyor zaten. Öte taraftan bu sonuna kadar sınırsız cinsel hayatın eninde sonunda geleceği noktanın çocuklarla da cinsel ilişki olacağını unutmamak lazım tabii ki. Nitekim o medeni (!) Avrupa’da her şeyi deneyen ama hâla doyuma ulaşamamış sapıklar şimdilerde çocuk pornosunu patlattılar adeta.
Şimdi başlıca tercihlerimiz şunlardır:
Ya Allah’ın azabını gazabını umursamadan, Sodom, Gomore, Pompei örneklerini sallamadan çocuklarımızı tecavüz ve katliamdan korumak (!) maksadıyla cinsel tercihlerimizi sonuna kadar en özgür bir şekilde kullanacağız. Lut Kavmi de olacağız, Lilith’in sürtükleri de
Ya da Allah’ın azabını gazabını bir saniye aklımızdan çıkarmamamızı sağlayacak gerçekçi bir dini ahlaki ve nefs terbiyesi vereceğiz insanlarımıza.
Meselenin partiler üstü toplumsal bir mesele olduğunu kabul edip birbirimizle dalaşmak yerine bu suçun önlenebilmesi için hükumeti harekete geçirmek üzere her platformda sesimizi duyuracağız. Sorunun çözümünde cezaların caydırıcılığı çok önemli. O halde idamsa idam, kısassa kısas mutlaka getirilmeli.
Kimysal hadım asla çözüm değildir. Saraya harem ağası seçmiyoruz.
YORUMLAR
Okudum...
Siz çocuk istismarı ve tecavüz olaylarının son yıllarda ki; bu artışın suçlularını geylerde lezbiyenlerde taranseksüellerde araya bilirsiniz
Sizin görüşünüz bu...
Ama bunlar
Tarih boyunca hep var olan insanlığın bir gerçeğidir!
cinsel tercihini istediği yönde kullananlara bu bize yaşatılanları! bağlamak basitçilik yüzeyselcilik ve kolay bir bakıştan öteye gidemez...
Küçük bir kız çocuğuna tecavüz edenler yakalandığında suçları kamunun vicdanında ve delillerle sabitlenmişken akabinde hemen beraat ettirilen mahkemelerin ardında tecavüzcüleri koruyarak "Bu işler küçüğün izniyle isteği üzerine yapılmış şeyler" diyen bir adalet bakanı...49 tane erkek çocuğuna Ensar vakfında tecavüz edilince olayı kapatma yoluna gidenler ve aileden sorumlu bir devlet bakanı üstelik bir kadın ve üstelik bir anne! çıkıp
"bir kereden bir şey olmaz "demesi
ayrıca İzmir'de kız öğrencilerine tacizde bulunan bir okul müdür yardımcısının 4 kere aynı suçtan ayrı ayrı 18 ay ceza alması ve sonra adalet tarihinde ilk kez 18 er ayların 4 ününde birden ertelenmesi ve bu sapığın tek gün yatmadan hemen bir okula müdür olarak atanması ki;bunun gibi hayrete düştüğümüz yüzlerce örnek varken muhalefetin bir çok kez çocuk istismarı ve tecavüzler araştırılsın diye meclise verdiği önergelerin iktidar partisi oylarıyla her defasında ret edilmesi sizce normal olabilir!!! ama bence anormal bir durum var ortada ve bu bu bağlamda çocuk istismarı ve tecavüzlerinin artarak devam etmesi normal bir süreç...çünkü tecavüzcüler birileri tarafından korunup kollanıyor açıkca! yakalananlar bir şekilde ön kapıdan girip arka kapıdan salını veriliyor ve onunla da kalınmıyor ödüllendiriliyorlar! ..
Bana göre bu yapılanlar bize yaşatılanlar çok başarılı bir toplum mühendisliğidir
Ve
İnsanlar getirilmek istenilen kıvama gelmeye başladı!!!
Sen isteyeceksin şeriatı!
Şeriat hop diye öylece gelmez, getirmezler... Alıştıra alıştıra gelecek, sen isteyeceksin gelmesini...!
Sokaklarda taciz tecavüz olayları artacak, yapanlar ön kapıdan alınıp arka kapıdan salınarak ortalıkta olmaları sağlanacak. Sen isteyeceksin şeriatı sen...
Asılsın, eli kesilsin, çükü kesilsin diyeceksin, aklına başka yöntemler gelmeyecek, getirilmeyecek...
Şiddet şiddeti doğuracak...
Seni koruyoruz diyecekler, önce bunca yıl beraberce bindiğin otobüsten, sonra asansörden, en son yürüdüğün yolundan edilecek evine hapsedileceksin sen kadın!
Farkında değil misin neden son 16 yılda arttı bu ahlak dışı olaylar...?
Onlar getirmeyecek şeriatı, sen isteyeceksin sen! Kendi rızanla istetecekler sana şeriatı...! Otobüse binemiyorum taciz ediyorlar, asansörde tecavüz ediyorlar, yolda saldırıyorlar diyeceksin...
Sen şeriatı isteyeceksin sen, kendi rızanla istetecekler...!
Ya sonra mı...?
Sonrası işte Arabistan, işte Afganistan, işte İran...
Akıllı olun akıllı!!!
ŞERİATI BÖYLE BÖYLE GELECEK ...
toplum mühendisliği böyle bir şey.. (Alıntı )
Taylan KOÇ tarafından 7/5/2018 3:11:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
YAZINIZI OKUYUNCA GEÇENLERDE BURADA BİR YAZI VARDI. BURNUMA PİS KOKULAR GELİYOR DİYE. BELKİ OKUMUŞSUNUZDUR. HANİ DERLER YA YAMAN HIRSIZ EV SAHİBİNİ BASTIRIR. YAZIDA AYNEN O CİNSTENDİ. NEYMİŞ BU TECAVÜZ OLAYLARI BİR YERLERDEN TALİMATLA YAPILMIŞ MIŞ, YENİ BİR GEZİ OLACAKMIŞ MIŞ DA MIŞ YANİ
SİZLERİ VE DE AÇIKLAMALARINIZI YÜREKTEN KUTLARIM SAYGILARIMLA
sami biberoğulları
Aynen belirttiğiniz gibi bu sorun yeni değildir, hatta belki de dünya kurulduğundan beri vardır. Var olmasına vardır da -eğer kutsal kitaplara inanıyorsanız - oldukça feci cezaları da vardır.
Ben yazdıklarımın kolaya kaçmak olduğunu düşünmüyorum. Çünkü insanoğlu neredeyse doğduğu andan itibaren cinsel konulara meraklıdır ve her şey özenti ile başlar. Mesela pek çok insanın sigaraya başlaması başta ailesi olmak üzere çevresinden görmesi sebebiyledir. Cinsellik de böyle. İşte o sebeple de kısaca LGBT dediğim bu insanların ve yine yazımda bahsettiğim - bir türlü önlenemeyen- porno ve müstehcen yayınların bu yönelmede etkisi oldukça fazladır.
Sizin bahsettiğiniz mesela Ensar vakfı örneği olmuş olan olan bir olaya verilmesi gereken ceza konusundaki zafiyettir ki hiç merakınız olmasın o konuda da yazdım ve direkt bakana sordum '' Daha kaç kez olması gerekiyordu sayın bakan?'' Diye. Kaldı ki bakan hanımın söylemek istedikleri ile ağzından çıkanlar maalesef aynı değildi. Neticede sizin de belirttiğiniz gibi o da bir anne.
Evet, caydırıcı cezalar verme konusunda bir zaafiyet var işte o yüzden de yine yazımda ''Meselenin partiler üstü toplumsal bir mesele olduğunu kabul edip birbirimizle dalaşmak yerine bu suçun önlenebilmesi için hükumeti harekete geçirmek üzere her platformda sesimizi duyuracağız. Sorunun çözümünde cezaların caydırıcılığı çok önemli. O halde idamsa idam, kısassa kısas mutlaka getirilmeli. '' Diyorum. Oturak-lım, seyredelim, Allaha havale edelim, sabredelim diye bir şey söylemiyorum.
Şeriat konusuna gelince: Valla '' Kısasa kısas '' Diyen ben değilim. Şeriat deyince uykuları kaçanlar şimdi kısasa kısas diyorlar. Onları ikna etmeye çalışın '' Uyanın şeriat geliyor ''diye
Selam ve saygılar.
hocam,
Avrupada tecavuz gorulmuyor dusuncesi yanlis.... Birilerinin gozunde buyuttugu, nereye koyacagini sasirdigi Batida da tecavuz var, maalefes.... Batida daensest var, belki en fazla burda yasaniyor... Hatta batidaki yasananlar tuyler urpetecek sekilde. Kendi kizini evin bodurmuna hapsedip yillarca istismar eden, kizindan uc bes torun sahibi olan nice modern, cagdas, ilerici, aydin batili bulunmaktadir...
Bizim sapik sevenlerin, sapik hamilerinin (cocuk tacizcileri asilmasin, hadim edilmesin diyebilen igrenc dusunceler yani!) iskembeden attiklari gibi egitim seviyesinin yuksek olmasiyla filan bu sorunlar maalesef cozulemiyor.
Hocam, kimsenin alninda ne oldugu yazmaz ama herkes ne oldugunu bagirir durur.... Biri kalkip cocuk istismarcilari asilmasin, cocuk istismarcilari hadim edilmesin diyebiliyorsa, onlar hakkinda ne dusundugumu en iyisi buraya yazmayim daha iyi....
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Ülkemiz yazık ki çocuk istismarı konusunda dünyada 3. sırada .
Bunun sosyolojik boyutu sanırım sayfalara sığmaz. Siz bunun nedenlerini kendi düşüncelerinize dayanarak uzun uzadıya açıklamışsınız.
Ve suçlu olarak
"Bu sorunun sebebinin Onurlu Gayler, Biseksüeller, Transseksüeller, Lezbiyenler ve daha nice cinsel sapkınlar olduğunu gayet iyi biliyorsunuz.
Evet evet ’ Cinsel tercihtir, kimse karışamaz.
İnsanlar cinsel tercihlerini özgürce kullanma hakkına sahiptir ’ Diyerek alkışladığınız, destek verdiğiniz hatta büyük ihtimalle bazılarını düzdüğünüz,
bazılarına, düzdürdüğünüz, bazılarının önünü, bazılarının arkasını yaladığınız insanlardır Leyla ve Eylül’ün katilleri.
Neden mi onlardır? Açıklayayım:
Çünkü onlar cinsel tercihlerini doya doya kullanan özgür bireylerdir.
TECAVÜZCÜLER ise bu tercihlerini özgürce kullanamayan, itilmiş, kakılmış,
çocukken büyük ihtimalle cinsel tacize, tecavüze uğramış insanlardır."
diyerek hedef göstermişsiniz ve TECAVAZCÜNÜN yaptığı olayı makul nedenlere dayandırmışsınız.
Siz bir eğitimcisiniz ve sizin toplumumuzda cinsel tercihi farklı olan insanlarımızı bu şekilde irite etmeye hakkınız yok.
Bakış açınız hiç hoşuma gitmedi... O insanlarda bu toplumun birer bireyi ve içlerinden birisi sizin çocuğunuzda olabilirdi.
Birşeyleri yazarken veya savunurken sapla samanı birbirine karıştırmamak lazım diye düşünüyorum..
Sapkınlığın cinsiyeti olmaz... Öz kızına tecavüz eden babalarda var bu ülkede..
Diyanete gelince çocuklarımızı diyanetin fetvalarına göre yetiştirmiyoruz Sonuçta diyanet başkanıda söylediklerini bir yerlerinden uydurmuyor,
Kuran hükmüne göre açıklıyor. İsteyen öyle yetiştirir çocuğunu istemeyen yetiştirmez..
Sadece şunu söylemek isterim ki diyanet;insan,ve çocuk haklarına aykırı fetvaları vereceğine
islam demokrasiyle nasıl barışır onu izah etsin.Saçma teolojik akıllarla toplumun yaşam algısını değiştirmesin.
Kimyasal hadım en güzel çözümdür.. Çünkü idam yasası geldiğinde kimlerin neyle suçlanıp idam edileceğini az çok tahmin ediyoruz.
Neden derseniz zamanında meclis oy çoğunluğuyla kabul edilmeyen idam yasası
şimdi gündeme geliyor ve sıcak bakılıyorsa bunu iyi düşünmek gerekir.
Keşke Tanrı kadını yaratmasaydı...
Selam ve sevgiler..
sami biberoğulları
Kim diyor bunu?
Sadece Vatikan'da yani o minicik devlette ve Katolik Hrıstiyanlığın merkezi olan yerde 4000 çocuğa cinsel taciz ve tecavüzde bulunulduğu bizzat papa tarafından söyleniyor. Şimdi sorarım Vatikan bu bahsettiğiniz sıralamada var mı? Eminim yoktur. Onun yerine Mutlaka İran, Afganistan gibi ülkeler vardır.
Sanatçı bozuntusu Berna Laçin bakın ne demiş: '' Eğer idam çözüm olsaydı Medine toprakları tecavüzde rekor kırmazdı''
Medine toprakları?????
Daha neyi tartışıyoruz anlayamıyorum.
Selam ve saygılar.
Ülkemiz yazık ki çocuk istismarı konusunda dünyada 3. sırada .
Bunun sosyolojik boyutu sanırım sayfalara sığmaz. Siz bunun nedenlerini kendi düşüncelerinize dayanarak uzun uzadıya açıklamışsınız.
Ve suçlu olarak
"Bu sorunun sebebinin Onurlu Gayler, Biseksüeller, Transseksüeller, Lezbiyenler ve daha nice cinsel sapkınlar olduğunu gayet iyi biliyorsunuz.
Evet evet ’ Cinsel tercihtir, kimse karışamaz.
İnsanlar cinsel tercihlerini özgürce kullanma hakkına sahiptir ’ Diyerek alkışladığınız, destek verdiğiniz hatta büyük ihtimalle bazılarını düzdüğünüz,
bazılarına, düzdürdüğünüz, bazılarının önünü, bazılarının arkasını yaladığınız insanlardır Leyla ve Eylül’ün katilleri.
Neden mi onlardır? Açıklayayım:
Çünkü onlar cinsel tercihlerini doya doya kullanan özgür bireylerdir.
TECAVÜZCÜLER ise bu tercihlerini özgürce kullanamayan, itilmiş, kakılmış,
çocukken büyük ihtimalle cinsel tacize, tecavüze uğramış insanlardır."
diyerek hedef göstermişsiniz ve TECAVAZCÜNÜN yaptığı olayı makul nedenlere dayandırmışsınız.
Siz bir eğitimcisiniz ve sizin toplumumuzda cinsel tercihi farklı olan insanlarımızı bu şekilde irite etmeye hakkınız yok.
Bakış açınız hiç hoşuma gitmedi... O insanlarda bu toplumun birer bireyi ve içlerinden birisi sizin çocuğunuzda olabilirdi.
Birşeyleri yazarken veya savunurken sapla samanı birbirine karıştırmamak lazım diye düşünüyorum..
Sapkınlığın cinsiyeti olmaz... Öz kızına tecavüz eden babalarda var bu ülkede..
Diyanete gelince çocuklarımızı diyanetin fetvalarına göre yetiştirmiyoruz Sonuçta diyanet başkanıda söylediklerini bir yerlerinden uydurmuyor,
Kuran hükmüne göre açıklıyor. İsteyen öyle yetiştirir çocuğunu istemeyen yetiştirmez..
Sadece şunu söylemek isterim ki diyanet;insan,ve çocuk haklarına aykırı fetvaları vereceğine
islam demokrasiyle nasıl barışır onu izah etsin.Saçma teolojik akıllarla toplumun yaşam algısını değiştirmesin.
Kimyasal hadım en güzel çözümdür.. Çünkü idam yasası geldiğinde kimlerin neyle suçlanıp idam edileceğini az çok tahmin ediyoruz.
Neden derseniz zamanında meclis oy çoğunluğuyla kabul edilmeyen idam yasası
şimdi gündeme geliyor ve sıcak bakılıyorsa bunu iyi düşünmek gerekir.
Keşke Tanrı kadını yaratmasaydı...
Selam ve sevgiler..
Kıymetli hocam muhtemelen bu yazınıza dönük eleştiriler de olacaktır. Ancak şu kadarını söyleyeyim çok doğru tespitlerin olduğu harika bir yazı,tebrik ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Öncelikle çok teşekkürler desteğin için.
Eleştiriler elbette olur.
Haklı gördüklerimi alır başımın üstüne koyarım. Haksız gördüklerime karşı sonuna kadar savunurum fikirlerimi. Ama zırvalayan olursa adam yerine koyup cevap bile vermem. Bu kadar basit ))))
Selam ve sevgiler.
Not: Zırvalama kabilinden bir eleştiri olmadı şimdiye kadar şükür. Herkes kendi fikrini edep ve adap çizgisinden çıkmadan güzelce dile getirmiş.