- 983 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İDAM....
Son günlerde ülke gündemine oturan çocuklara yönelik tecavüzler istismarlar ve bunlar bilinenler birde bilinmeyenlerin olduğunu düşünecek olursak üstüne düşülmesi gereken ve hassasiyet isteyen bir konu aynı zamanda hızla kanuni anlamda bir düzenleme yapılması gereken bir konu ihmale gelmeyecek kadar acil ve önem arz etmekte.
İstenildiği zaman her şeyi hızlandırma gücüne sahip olan yetkililer size sizlere sesleniyorum mevkiniz makamınız konumunuz nedir ne değildir bilmem bilmekte istemiyorum sadece şu kadarını bilmelisiniz ki sizlerin idaresinde olan bu ülkenin içinde yaşanan bu olaylar insanları ne kadar incittiği bu kadar aşikar iken sıradan mesajlarla geçiştirmeyin bu olayları en azından şöyle bir geceliğine düşünün sadece bir geceliğine sizler o mahsum çocukların Anneleri ve Babaları olun bir gecelik empati yaparak düşünün yerine geçmeye çalıştığınız halde kaldırmakta zorlandığınız bir trajedi hemde en ağırından yaşanıyor ve atlatılması pek kolay olmayacak görüldüğü üzere uzunca sürecek travmalar art arda sarsıntılar yaşanacak ve unutulacak herkes tarafından bir başka olay yaşanana kadar..
İşte bu olayların önünü kesmek adına alınabilecek kararlar sizler yani ülke yönetiminde bulunan vatandaşların temsilci olarak seçip kendi adlarına ve ülkeleri adına yaralı kararlar alınsın diye Vekil tayin ettiği temsilciler sizler yürütme ve yargı üyeleri seçilmişler ve atanmışlar yaşadığınız çevrelerde pek tanık olmadığınız olaylar ceryan etmekte ülkenin farklı bölgelerinde bu ve bunlara benzer olaylar artarak devam ediyor ve hala bir çözüm bulunamıyorsa bu eksikliği ve nedenlerini açıklamakla yetkili olanlar üstlerine düşeni yapmak zorundalar.
Anlaşılan eğitimde yetersiz kalınıyor tamam hadi kabul edelim yaptırımda yetersiz kalmak bu kadar zor mu..zor ise nedenlerini açıklayın insanlar bilsin en azından.
Konuşmaya gelince herkes ahkam keser icraata gelince mazeret saymakla bitmez.
Yeni bir meclis oluştu yeni bir sisteme de geçiliyor bürokrasinin daha azalacağı bir çok şeyin daha hızlı sonuca ulaşılacak seviyeye geleceği söylenmekte idi şimdi tam zamanı beklemek için geç kalmadan derhal meclis toplanmalı ve son zamanlarda ülkemizde yaşanan çocuk istismarları,kadınlara yönelik şiddet,hayvanlara yönelik uygunsuz davranışlar ve bunlara benzer öncelikli olaylarla ilgili yasal düzenlemeler yapılarak yürürlüğe konulmalıdır.
Örneğin çocuk tecavüzlerine başta olmak üzere idam getirilmelidir ve geç kalınmamalıdır.
Onun için diyorum ki ben bir vatandaş olarak
Kim ne düşünür ne der nasıl yorumlar umurumda bile değil.
Ne zorluklarla dünyaya getirip gözünden sakındığın,sevmelere kıyamadığınız,incinir diye dokunamadığınız daha tomurcuk iken soldurulan canımız kadar kıymetli olan çocuklarımıza alçakça uzanan nasipsizler hayatları söndürürken aileleri perişan ederken
eğer bunlara merhametten bahsetmek insanlık suçu olur.
Beyinleriyle değilde uzuvlarıyla düşünen azgın nefislerine göre hareket edenlere hak ettikleri ceza verilmelidir
Onun için "İDAM"hem toplum vicdanını hem bu mağduriyeti yaşayanları bir nebze rahatlatmak için çözümdür.
Lütfen Çocuklarımıza Sahip Çıkalım
Unutmayın unutmak başka acılara yol açmaktır unutmayın.
Mehmet DEMİR
03.07.2018 AN"KARA"
YORUMLAR
idam ödül olur ve ayrıca idam yetkisini isteyen siyasetçi bunu sanki bizler yani halk istiyormuş gibi gösteriyor hasılı hesap çok çok farklı.
Bunlar hep vardı keşke olmasa ama hep vardı var olacak çünkü işin içinde insan ve pipisi egosu nefsi var
sadece olayları birileri şimdi görünür kılıyor gözümüzün önünde olan olayları gözümüze sokuyorlar canımız yanınca bağırıyoruz.
azalsın istiyorsak "herkes çocuğuna sahip çıksaydı" diyeni susturup görevden alıp hayvana eziyet edeni sövüp salmayacaksınız.
azalsın isttiyorsanız"bir defadan bir şey olmaz" diyeni de cezalandırıp tecavüze uğrayan hayvanı murdar oldu deyip öldürmeyeceksiniz
hayvanda prova edip cesaret kazanan sapıklar çocuklara yöneliyorlar
affetmeyeceksiniz para cezasıyla kurtulamayacaklar. Hayvanı koruyamayan çocuğu hiç koruyamaz.
Hasılı idam kurtuluştur. Kısasa kısas istemek haktır.
Filiz Şahin. tarafından 7/4/2018 11:53:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
Mehmet DEMİR
Evet bakış açımda tam aksi yönde bir gelişme olduğu hem sizin hemde bir diğer yorumun sahibi...Sayın Dilek USTA hanımefendinin yorum kısmındaki yazıda etkili olmuştur benim için biraz daha gözlemledikten sonra yeni bir yazı yazmak kaçınılmaz gibi görünüyor..
Filiz Hanım teşekkür ederim okuyup yorumlayan yüreğinize sağlık...bir başka bakış açısı açılmasına vesile olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim...selam ve saygıyla.
Mehmet DEMİR
Konu aslında kanayan bir yara belirli zaman aralıklarında yaşanıyor ve gündem değişince kapatılıyor kendiliğinden yani toplum duyarlılığını iyice kaybetmiş.
Baktığınızda sosyal sorunlar,ekonomik sorunlar,pisikolojik sorunlar ve daha bir çok etkileyen yan unsurlar gündemin çabuk kaybolmasına zemin hazırlıyor ve dolayısıyla unutulup gidiyor bir daha ki olaya kadar.
Ondan dolayı ülkemiz için önem arz eden olaylar tek tek belirlenilerek hukukçular tarafından meclise ve halka sorularak(gerekirse)referandum yapılarak gereken düzenleme yapılarak yürürlüğe sokulmalıdır ki artık gündem değiştiğinde bazı yaşananlar unutulmasın.
Teşekkür ederimTemel bey okuma ve yorumla katkınıza emeğinize sağlık...selam ve saygıyla.
İdam yasallaştığı zaman sadece çocuk istismarcıları için uygulanacağından eminmisiniz.?
Çünkü aklımda deli sorular var .. Sadece şunu söyleyeyim bu taciz ve tecavüz vakaları bir ilk değil, sonda olmayacak. En basit örneğini ensar vakfındaki çocuklarımızda yaşadık. Peki mağdurlara sahip çıkıldımı.? Ne dediler" Bir kereden bir şey olmaz"... Başka ne dediler,bu tecavüzcü değil,küçüğün rızasıyla vuku bulmuş bir olay dediler.. Bunu da geçtik ,bir siyasi parti çocuk istismarı için meclise önerge verip, komisyon kurulmasını istedi. ne oldu dersiniz? Mecliste sandalye sayısı fazla olan iktidar milletvekillerince reddedildi... Şimdi siz diyorsunuz ki İDAM gelsin... İyi hoş da 16 senedir gelmeyen İDAM yasası şimdi gelirse kimin işine yarar sizce..
Dilek USTA tarafından 7/3/2018 10:56:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehmet DEMİR
Öncelikle okuyup değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederim ve bir çok insanın kafasında değişken sorular var her kesin kendince ortaya koyduğu doğruları var ve bu varlar hiç bitmez aksine çoğalır.
İdam kararının yeniden gelmesi ve gelmesi halinde nerelerde nasıl kullanılması hakkında düzenlemeler yapılarak bununla ilgili sadece parlamento da el kaldırmak için bulunanlara değil REFERANDUM yapılarak düzenlenmesi gerektiği kanaatindeyim olması gerekende bu.
Artık halkın kendisi bu ve benzeri konularda sorumluluk almalıdır diye düşünüyorum.
Neleri kapsamalı,nasıl uygulanmalı gibi konular Hukukçular tarafından araştırılıp yasal düzenleme yapılarak Meclis aracılığıyla halka sorularak oylanmalı...
bu şekilde yapılması halinde bahse konu olayları yorumda belirtmiş olduğunuz olaylarında üstü kapatılamaz..
Sırasıyla cevap verebilirim ancak sınırlarımın dışına çıkamam...siyasi söylemleri oldum olası gerçekçi bulmam.
Okuyup yorumlayan gönlünüze emeğinize saplık...selam ve saygıyla.