- 1233 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeter çocukları ve Hayvanları Öldurmeyin
YETER ÇOCUKLARI VE HAYVANLARI ÖLDÜRNEYİN
.
Nasıl başlasam ki bilemiyorum, İçim kan ağlıyor böyle insanlık dışı haberleri görünce kahroluyorum neler çekti bu toplum bu sapıklardan. Yine çocuk tecavüzü Tarih 30.6.2018 kara bir leke olarak yerini aldı nasıl af edecekler bizleri bu melekler bu gün yine bir çocuğun cesedi çıktı. Bir elektirik direğinin altında bir vahşi sapık tarafından, tecavüz edildikten sonra boğulup öldürülüyor. Adı Eylül daha 6 yaşında ağzı süt kokan bir yavrumuz. Küçük Eylül ne olacak şimdi nereye gidiyoruz, bu sapık ruhlu vahşi iki ayaklı canavarlar yüzünden. Nereye gidiyoruz gerçekten toplumda elini kolunu salana salana gezmelerine neden musade ediliyor ve ediyoruz. Devlet olarak hükümet olarak caydırıcı cezaların meclisten zaman kaybetmeden çıkması için kanunların yasalaşması toplumun acil beklintisidir. Küçük Eylüllerin Özgecan’ların nice adını bilmediğimiz nice mağdur yavrularımız var artık ölmemesi için tekbir alınmalı birşeylerin yapılıp uygulaması lazım diye düşünüyorum çokta geç kalınmış bile bu vahşi insanları aramızda görmek istemedigimizi bir vatandaş olarak belirtmek isterim. Zaman zaman TV’lerde ve gazetelerde kadınlara ve çocuklara karşı şiddetin her geçen gün tuzunun arttığını duyuyoruz görüyoruz.
Kadınlar baş tacımız çocuklar çiçeklerimizdir, güllerimizdir. Neden hep mağdur olan onlar oluyor savunmasız oldukları için mi kadınlara çocuklara el kaldırıp şiddet uygulamak hangi kitapta yazıyor.Ayrıca ağzı var dili olmayan hayvanlar var diğer taraftan hayvanlara işkenceler edilip öldürülüyor her türlü insanlık dışı uygulamalar geçen günkü yavru küpek gibi koyruğu ve dört ayağı kesiliyor daha fazla acıya dayanmayip ölen kara inci adlı yavru küpek gibi nice görmediğimiz haberi bile yapılmayan sokak köpekleri gibi vahşi ve sapık insanlar tarafından katladiliyor.
Netice itibariyle bir an önce hiç zaman kaybetmeden devletimiz hükümetimiz adım atmalı ve caydırıcı cezaların hemen yasalaşması için kanunlar çıkarılmalıdır,kadınlarımiz genç kızlarımız tek başına dışarıya çarşıya pazara şehir içinde bile seyehat etmeye dışarıya çıkmaya cesaret edemez hale gelmiştir dolayısıyla tacizciler tecavücüler her yerde cirit atmaktadır. Başka Eylül’lerin Özgecan’ların ve yavru küpek kara incilerin ölmemesi için toplumun beklentisi olan caydırıcı yasaların acilen çıkmasıdır
Saygılar sunuyorum.
.
30.6.2018
Servet bardak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.