- 765 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
KATILIR MISINIZ BİLMİYORUM???
İYİ BİR ŞAİR; KENDİ KENDİNİN YARGICIDIR,
KENDİ ESERİNE EN KIYMETLİ DEĞERİ, YİNE KENDİSİ VERENDİR.
AKSİ HALDE;
ŞİİR YAZMA MOTİVASYONUNU KENDİSİNDE BULAMAZ
SEVGİLER SAYGILARIMLA
MÜSLÜM BAYRAM.
YORUMLAR
Kızmayacağınızı umarak, ne sizin yazdıklarınıza ne de arkadaşların yorumlarına katılmadığımı söylemek isterim. Şiir tanımsızdır. Gün gelir şairini bile tanımaz.
ikiodabisalon tarafından 7/24/2018 8:53:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
HİÇ BİR ELEŞTRİYE KIZMAM
TAM TERSİ MUTLU OLURUM
SİZİN YORUMUNUZDA GÜZEL YANİ OLABİLİR TABİ HAKLISIN
"Doğum sancısına" benzer, şairin işi...
Çünkü her şiiri "çocuğudur" onun ve doğduktan sonra diner sancısı...
Apaçık...
Şiir, sahibinin eseridir, onun zekasını, hissiyatını, dikkatini ve "dünyasını" yansıtır..
Katılmamak ne mümkün size Müslüm Kardeşim..
Tamamen, hem de...
Tebrikler...
MÜSLÜM BAYRAM
"HER ŞAİR, KENDİ KENDİNİN YARGICIDIR " diye de düşünebiliriz bunu...
Öyle ya da böyle şiir yazıyor ya da karalıyorsa bir kişi, yazdıklarını uygun görmüş, yeterince anlatabildiğine inanmış ki paylaşmıştır sonunda...
Buna rağmen ( en usta şairler dahil buna ) süreç içinde kendi şiirlerinde düzeltme yapanlar hep olmuştur. Bu da hiçbir şeyin durağan ve mutlak olmadığını anlatır bize...
Yine de şiirde ne anlatmak istediğini her şair sadece kendi bilir, okuyanların yorumları da çıkarımlarıdır... Bazen şiir yazılırken düşünülenin yanından bile geçmez ama okuyucu 'onu' anlamıştır ve anlatmıştır...
O nedenle herkes kendi yazdığından sorumludur, kimse kimse için yazdıklarını/ çıkarımlarını değiştirmez...
Siz, yolunuza devam edin... Emeğinize, yüreğinize sağlık...
Saygılarımla....
MÜSLÜM BAYRAM
BİR KADIN ELİ DEĞMELİ DERLER YA HANİ
ÇOK TEŞEKKÜRLER SAYGILARIMI SUNARIM
Şair, sıkıntılı adamdır, dertli adamdır. Rahat batar şaire, gece saat 0:2'de yatağından kalkar şiir yazar. Acıların yüreğinden süzülüp, kağıda dökülmesidir yazdıkları... Ah o acılar, yüreğinden süzülürken de acıtır bir yerlerini de yine kimselere belli etmez...
MÜSLÜM BAYRAM
İŞTE BU YÜZDEN SİZE ŞAİR DERLER YA ZATEN
SAYGILAR AHMET HOCAM