- 1278 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
VEDA
Öncelikle herkese selamlar
Yaklaşık 2015 yılından beri sitede şiirlerimi yayınlıyorum.İyi kötü bayağı bir şiir birikmiş.Aslında çok uzun zamandır ara vermiştim hatta çocukluğumdan beri ilk kez tekrar
bu kadar ciddi ve yoğun sıklıkta şiirleri yazıyorum.
Edebiyat defteri gerçekten çok nezih insanları içinde barındıran,amiyane tabirle ergen tepkilerle nadir karşılaşabileceğiniz bence edebiyat siteleri içerisinde en kalibresi.Profesyonel şairleri aratmayan çok kaliteli isimleri de içinde barındırıyor.
Gerek poetika olarak,gerekse temel seviyede etik davranmaya çalışarak sadece beğendiğim ,kısmen beğendiğim yahut net bit şekilde beğenmediğim olmayan şiirlere etkileşimde bulundum.O açıdan pasif bir site kullanıcısıyım.Şiirlerimi beğenen yorumlayan bir çok değerli insana geri dönüşüm de yapmamış olabilirim,özür dilerim.
(belirsiz) bir müddet siteden çekilme kararı aldıım
En net arşivim burada olduğu için hesabımı silmek istemiyorum şimdilik ama sınırlı online olma kararındayım
Şiirlerime destek olan tüm dostlara teşekkür ederim.Onlar isim isim anılmayı hak ediyorlar ama beni mazur görmelerini rica ediyorum.
Kırdıklarım varsa özür dilerim.
Site yönetimine de teşekkür ederim
Hep aydın kalın
YORUMLAR
Bir anda farkına vardığım kalemimle olan diyaloğumda ilk kez rast geliyordum böylesine seçkin bir ortama hayatımdaki sayısız fırtına ertesi durulmama yardımcı olan.
Asla hakkını ödeyemem: öncelikle sayın Ansızın ve bana yoldaş olan kıymetli dostlarım.
Sessiz geçen koca bir ömür gerçi değişen çok şey yok gibi gözükmekte lakin bir de bana sorun.
Edebiyatın yegane adresi.
Gerçekten de şanına ve adına yakışır bir platform.
Her anlamda gelişimime yardımcı olan ve peyderpey çözüme ulaştığım.
Bir heves gibi başlayan yazma yolculuğum derken hayatımın merkezi haline dönüşen.
Gitmenizi asla dilemem keza kimsenin çünkü bizler birbirimizi tamamlıyoruz.
Güzel dostlar edindim ve kardeşim kadar sevdiğim güzel yürekler.
Pek çok konuda yetersiz olsa da insan yazarak ve severek sayısız eksikliğini bertaraf edebilmekte bu anlamda Rabbime şükrediyorum ve bu güzel aileye de.
Saygılarımla.
Site hakkında hem fikiriz. Yüzlerce üyesi olup oldukça düşük profilli üyelerin dolduğu ve arkadaşlık sitesi gibi kullanılan edebiyat (!) sitelerini gördükçe defterimizin değerini daha iyi anlıyorum. Üstelik yaratılan özgür ortam nedeniyle samimi ve sıcak ilişkiler kurup sizin gibi değerli insanlar ile hasbıhal edebiliyorum.tüm bunlar için Ansızın'a teşekkür ediyorum sayfanız aracılığı ile. Gitmenize üzülüyor olsam da bu aralar benim de aklımdan sıkılıkla böyle bir şey geçtiği için sizi anlıyorum. Tek dileğim ayrılığın uzun olmaması.
Sevgilerimle...
önemi yok artık,mırsaların,kafiyelerin ve tren garlarının
bir bardak çay kafi ,kömür kokulu bir bardak zifir çay
titremek gönle kolay üşürken kırlangıçlar isimsiz peronlarda
HOCAM SİZİ HENÜZ BU VEDA ÜZERİNE TANIDIM
ÇOK ÜZGÜNÜM BU SİTEDE HENÜZ BİR AYDIR VARIM LAKİN KALEMİNİZ ÇOK İYİ
YOLUNUZ AÇIK GÖNLÜNÜZ ŞEN OLSUN SAYGILARIMLA
MÜSLÜM BAYRAM
ışığa genetik düşman olanların kavgasıydı
çarşaf çarşaf yazılan mürekkebi kızıl ceridelere
ellerin artık ıssız mı Elif ? ;
HOCAM HARİKA ŞİİRLER BIRAKMIŞSINIZ VAROLUNUZ