YOLUN SONU
. Hayatta insana en acı veren his umutlarının suya düşmesidir aslında biriktirdiği belkilerinin olacağını varsaydığı zamanlarda suratına tokat gibi inen yok oluşlardır .
Bir ilişki de yada karşılıklı dostluklarda kimin ne gibi bir hata yaptığı değil de neyi neden yaptığı önemli olmalı bu soruna yol açacak ne gibi bir dürtü oluştu da bu oldu diye düşünülmeli biraz da .
Kimi insan gaflete düşer sırf iyiliği yüzünden kimisi korkar canının acısı yüzünden ..
Ben hiç bir şey yapmadım sen yaptın siye hüküm vermek kolay gelir insana vicdan açısından . Peki hiç düşündün mü o bunları yaşarken senin için ne düşündüğünü neden yaptığını bir açıklaması olabileceğini ya da bunu o yola iten şeyin aslında ne olabileceğini hiç aklının bir kösesinden geçirmedin mi
Hatay’ı başkasında bulmak da üstümüze yokken kendimize sıra geldiğinde neden hiç sorgulama yapmıyoruz ya da yapmıyorsun .
İnsanların insanları çizmesi kolay olur . Çünkü her zaman kendince bir sebepleri vardır.
Peki herşeyi yaşamasına rağmen üstünü cizemeyenleri hangi kategoriye ayırmalıyız . Hatalarıyla kabul eden umutlarına umut katabilenler nasıl oluyorda aynı haz ve sevgi ile devam edebiliyor yollarına .
Hatalardan ders çıkartanların notunu verip aynı tavırla karşılayan sizlerin ne gibi bir hisleri ve düşünceleri olabilir .
Sevginin herşeyi düzeltebileceğini söyleyen , zamanın sorunlara iyi geleceğini söyleyen insanların gördüğü ve hissettiği neydi de bunları söyleyebildiler peki .
Aslında bu olumsuzlukların tek nedeni güvensizliktir . Bu hissi tetikleyen de korkudur . Ama kimileri bu durumu kabul edebiliyorken kimileri yok sayıyor.
Ben bu durumu kabul edebiliyorken ve bu duruma göre hareket etmek de caba sarf etmeye çalışırken, sen bu durumu bana yıkıyor beni suçluyor ve arkanı dönüyorsun.
Yüzünü çevirsen uzattığım eli görebilecekken gözlerini kapatmayı tercih ediyorsun .
Seçim senin hayat senin bugün varsam yarın istemediğin için ya da öyle gerektiği için yok olurum .
Gözlerini açıp ellerimi tutmak varken çıkmazdan birlikte çıkmak varken yok oluşumuzu izlemeyi tercih ediyorsun .
Boğazımda düğümlenmiş kelimelerin yarattığı o acıyı hissederek sevdiğim adamın izleyisini seyre dalmaktan başka birşey gelmez artık elimden ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.