- 1004 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dost hasreti
Herkes bir şeylerin hasretini çekiyor şu dünyada. Ne hasretler solduruyor yüzleri bir bilseniz. Hem de ne hasretler... Kendisini sevenin de hasretini çeken var, kendisinden nefret edenin de...
İnsanın kalbini kasıp kavuran bir hasrete düçar ediyor kimi, kimi derin bir ah çektiriyor, kimi gözleri kapıya baktırıyor ve kimi ise telefonun çalmasını dört gözle bekletiyor. Öyle insanlar var işte şu dünyada.
Belki onlar haberdar değil ama sayelerinde yanan ve küle dönen çok insan var. Hasreti ağır basıyor çünkü. Zirveye tırmanıyor ve dayanılmaz bir hale geliyor.
Niye dersin? Niçin bu kadar özletiyor kendini? Kalbi yakan bu kadar özlenir mi?
Bilmez misin,
iki kelime ettiğinde insanın yüreğine su serpen insanlar özlenir?
Kelimelerin anlamını yitirdiği şu dünyada, sözcüklere bir anlam yükleyen insanlar çok az. Olanlar da gidiyor hep. Özlenmez mi şimdi bu mana bakışlı insanlar?
Bin tecrübenin ancak bir dostluk doğurduğu şu dünyada, yıllarca birlikte olup acısıyla tatlısıyla anılar biriktirdiklerin özlenmez mi hiç? İyi gününde kötü gününde sana dost olan özlenmeyi hak etmez mi? Ve değmez mi uğrunda sızı çekmeye?
Sağına soluna baksan çok insan vardır belki ama, gördüğünde sadece gördüğünde sana mutluluk veren insan çok azdır şu dünyada. Sustuklarından seni anlayan insanlar, çok azlar. Ve hep uzaktalar...
Yol gözlemeyi bir süre sonra bırakır da insan, anılar hatırlanmaya değmez mi? Anılar da özlenmez mi?
Ve bazı dostluklar görüşmeler bitene kadar sürer... Sonrası soğuk bir merhabadır. Vefa etmez bazı dostluklar. Sonra senin de vazgeçtiğindir hepsi... Özlemeye değer bulunmazsın ve bir zaman sonra sen de özlemezsin...
Teknolojinin katline uğramak gibi bir şey.. Bir parmağının ucunda olan şey, yavaş yavaş avucundan kayıp gider...
Ama böyle değil bazı dostlar, böyle kolay da harcanmaz... Onlar için özel kelimeler seçilir, özel cümleler kurulur. Kilometreler aşar duygular... Onları harcamaya değil, onlar için harcanmaya daha doğrusu fedakar olmaya değer...
Dostlar çok az. Hatta ayrı bir tür oluşturdu insan türü içinde. İnsanlar ve alt başlık olarak iki grup: dostlar ve vefasızlar...
Merhaba dostlar.. elveda vefasızlar!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.