- 1077 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YUDUM SEVGİ
Sevgidir benim dünyam, onsuz yaşayamam.
Nefsimle beraber sevgi çekerim içime.
Herkesin ortak ihtiyacı sevgidir. Hiçbir şeyin olmadan yaşayabilirsin ancak sevgi olmadan yaşayamazsın.
Herkes sevilmek istiyor hem de çok, dolayısıyla sevgiye ihtiyaç çok, talep yoğun ancak sevgi az ihtiyacı karşılamıyor, talebe yetişmiyor. Sevgi; sevgiyi iki katıyla üretmeli ama üretmiyor, tam aksine tüketiyor. Sevginin düşmanları çok, sevgi düşmanlarıyla savaşıyor ama her geçen gün düşmanları güçleniyor. Sevgi arz talebi karşılayamayınca sevilmeyenler ve sevildiğini bilmeyenler sevginin düşmanları tarafında yer alıyorlar. Birçok akıllı zeki insanların bile sevginden umudunu kestiklerini görüyoruz. Uzun zamandır sevilmeyen insanların sevgiye inançlarını yitirdiğini görüyoruz. Sevgi sonunda galip gelecek, sevmeyi bilenler bundan eminler ancak bu arada sevilmeyi hak eden bir çok insan sevgiyi tatmadan göçüp gidecek. Kimisi sevgiyi çok hoyratça harcıyor baba mirasını harcar gibi, kimisi de sevgi dolu iken sevemiyor korkuyor suç işlemiş gibi, kimi tüm sevgisini hiç sevilmeyecek birine veriyor sonunda sevgisini tüketiyor, kimi de sevmeyi bilmeyenden kucak dolusu sevgi bekliyor. Bazıları içine sevgiyi biriktirip bir kedi bile sevmeden, bazıları da tüm sevgisini verdiği halde hiç sevilmeden göçüp gidiyor.
Sevgiyi nereye ekersen ek gül gibi çiçek gibi açar, ancak hasetliğin, kıskançlığın, egoistliğin, bencilliğin, kibirin , olduğu hiçbir yerde açmaz. Onun için sevgi tohumları ekerken bunların olduğu yerlere ekipte boşa heba etmemeli, çünkü sevgi tohumu üretmek çok önemli, sevgi tohumu çok değerli.
Sevgiden umudunu kesmiş, sevmeyi sevilmeyi bilmeyen, sevgiye inancı olmayan birini sevmek varlığını denize dökmek gibidir. Sevilen; sevildiğini bilmeli, sevgiye karşılık sevdiğini hissettirmeli.
Sevmek için geldik dünyaya yoksa ne işimiz var ki.
Sevmeyeceksen, sevmeyi bilmiyorsan al cehennemini de yanında götür, giderken dünyada bırakma.
Sevgi yazan bir kalem, sevgiyi çizen bir fırça, sevgiyle söylenmiş iki söz, sevgiyle bakan iki göz cihandan değerlidir.
Rüstem Bingöl (1)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.