SEVGİLİ İBRAHİM K.
SEVGİLİ İBRAHİM K,
(Referandum öncesi yazmıştım. Duvarına yüklemedim. Geçen süreç içinde İbrahim K. tanığım, bildiğim olmadığı yargısına ulaştırdı... Şu son yansıttığın PKK’lı, CHP’li, Atatürk’lü yalan, yanlış, doğru yansıtmaların... İyi bak... Farklı dünya görüşü olan "dostları" nasıl ayırdığınıza... Hırsız, İslam’sa ben değilim. "İslam nuru" buysa ben o nuru istemiyorum, dedim. Yükledim duvarına eski dostum. )
Facebook’ta duvarıma düştün.
Maraşlılığın ve İstanbul’da oturman ile fotoğraf yerinde "RABİA" resminle.
Benim tanıdığım İ. Kılınç mı?
Diye duvarında gezindim. Karşıma çıkan "slogan" tümcelerin şaşırttı.
Seçtiğim örnekler:
*Mustafa Kemal emperyalistlerle savaştı. Onun düşmanları "HAYIR" dediği için "EVET" diyoruz.
*Sayın Aslı Aydıntaşbaş, it bile yal yediği kaba pislemez.
*İblislerin karanlık çağına son verip Dünyayı İslam Nuruyla aydınlatmak için "EVET".
* İblislerin Ülkemiz için besledikleri kötü emellere dur demek için "EVET".
................
Ben, M. Kemal düşmanı mıyım? Yüzümün "batı uygarlığına dönük olması" ki M. Kemal’in hedefi "muasır medeniyete" ulaşmak değil mi?
Aslı Aydıntaşbaş Cumhuriyet’te ki yazar mı, başkası mı? Her kimse eleştirdiğini var sayarak hedeflemişsin, gibi geldi. "yal kabı" Tayibistan mı? Her kişiye "benim ..." diye diyor da... Ya Laik Demokratik Sosyal Hukuk Devleti TC. çanağından beslenenler. Şaşırtan da burası.
"İblis... İblis..., Yok etmek v.s. ...."
Benim tanıdığım İbrahim misin? O isen Dindardın. Dinbaz ve dinci değildin.
Mezun olduğun İ.H. Liseliliğin hakkını verirdin. Mantıklıydın. Yanılmışım. Ya da geçen zaman içinde DİNBAZLAŞMIŞSIN...
İŞİT’çiler beni kokutuyor. Dinbaz ve dinciler ülkeye yazık ediyorsunuz. Dine de zarar veriyorsunuz.
Onlarca slogan içinde "referandum" maddelerinden bir tanesi ile ilgili tümce bulamadım. Neye.. Niçin "evete" çağırıyorsun?
Anlayamadım...
Çünkü onlar araç. Amacınız "karşı devrime" yaşam vermek.
Saygı duyarım.
Düşüncenizdir. Dobra dobra... Hileye baş vurmadan...Allah’la aldatmadan savunsanız...
15 Temmuzcu ortağınız, yaptığı davranışla yiğitlik gösteremeden "Atatürk’e" sığınarak size dolap çevirmeye çalıştı.
Bizim, sağımız Cumhuriyet Devrimleri karşıtlarına hep göz kırptı. Besledi... Semirtti... Ama eğleme geçerken hep Atatürk’e sığındınız. Bu kez de öğle oldu.
Hileyi bırakın. Dolap çevirmeyin. Din, insanı insan yapmak için değil mi?
İblismişiz!...Köleymişiz!...Emperyalizmin Kölesiymişiz!... Hayde bee... Sen de!....
Bu batı sizce iblis, Atatürk düşmanı v.s.
Ben de merak ediyorum neden oraya doğru koşuyorsunuz.
Nur sizde...
Basından, medyadan öğreniyoruz. Afganistanlı, Pakistanlı, Iraklı, Suriyeli ve dindaşlarımızdan bohçasını eline ve ölümü göze alan tüm varlığı ile kendini Avrupa’ya, Amerika’ya atmaya çalışılıyor.
Nedendir? Acaaba?
Bence; insanlık orada... İnsanca yaşam orada... Eğitim orada...Bilgi orada... Teknoloji orada...
Ya Sİzce?.
30.03.2017
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.