- 550 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Banyo ve bağımlılık..
Bir ailede en çok önem taşıyan bir şey varsa da o da ailenin doğurganı ve tanrısal korumacılığını yapan bireylerin
Eşit bir duyguyla çocukları topluma tanıtmalarıdır.
Çünkü doğurganlığın bekçisi ve toplumsallığın simgesi konumundaki ikili adını taşıttırır.bir çocuğa yüklenerek kendini tanıtma girişimi ne kadar pasifize olsa da bütünlwşmek en güzel neticeyi verir.
İnsanların birarada yaşamalarına vesile kılacak herşey ailedir
Toplumun nüsha olarak kullandığı vazgeçilmez dayanak ve toplumun yasatılacak dokunulmaz alanı ailesidir.
Kınanacak durumda iken yaratacağı yeni şekil ailede başlar vetoplumda yaşamalarına vesile olan temel ahlaktır
Nasihat alınacak yerde nasihatler verilince aile anlam kazanır
Temeli bozuk bir aile yeşertilmesi temeli bozuk bir toplumu da beraberliğinde getirir.
İster yaşamayı severim isterse yaşamayı sevmeyelim insanlar aile içerisinde dirlik ve birlik kazanır.
Bir baba ve anne toplumda yer edinecek bir çocuğu kendi temel gıdasıyla öyle beslemelidir ki toplum çocuğun düşünceleriyle yönetilir duruma gelsin bu kadar irade yüklemelidir.
Ahlak temiz bir kıyafettir.neyle yeşertecekse suyunu ona göre verir.
Öyle bir cihet vardır ki insanlar arasında yeşertildiği toplumun yetiştirme şeklini belirler. Buna vesile ailedir
Aile tıplumsal dokunun ve yapısal bozukluğun içinde getirlmiş çocuk ders çıkarabiliyorsa o çocuk aileyi düzeltmeye ve yapısal düşünceyi yönetmeye hak kazanır.
Çocuklar arasında bütünsellik korunması eşit çapta bir yetiştirmeyle ve bilgiyi öğrenmeyle kazanılır.
Topluma kazandırırken bireyi anne ve babadan büyük merak içinde yaklaşmalıdır.
Çocuğun öyle yargısalla beslenir ki istemediği halde büyük bir rekabet duygusuyla bağımlılılık arzettiği noktada devam eder..
Çocuğun yönetmenliği ne tarafından oluyorsa ona dayanak hazırlanarak temel oluşturmalıdır.atıyorum islam ahlaklıysa öğrenerek öğretilmesi icap eder.
Öyle bir dinamizimde olmalı li anlatılmak istenen düşünceler ve ahlak kuralları çocuk ne bağımlılıktan kopsun ne de toplumsa yaratacağı imaj bozulsun
Çocuklarınızı bol bol kendi ellerinizle yıkayın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.