- 1267 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SOYASLAN, TÜRKİYE BEYAZAY DERNEĞİ AKDENİZ BÖLGE BAŞKANI OLDU
SOYASLAN, TÜRKİYE BEYAZAY DERNEĞİ AKDENİZ BÖLGE BAŞKANI OLDU
Türkiye Beyazay Derneğinde uzun yıllar batı bölge başkanlığı görevinde bulunan Ali Rıza Soyaslan, Türkiye Beyazay Derneğinin ilçeler dahil 10 ilden sorumlu bölge başkanlığına getirildi.
Akdeniz bölge başkanlığına getirilen Ali Rıza Soyaslan, Türkiye Beyazay Derneği olarak geçtiğimiz yıllara oranla daha aktif bir çalışma içerisine gireceklerini belirtirken, Profesyonel olarak dernekçilik yapmanın en büyük hedefleri olacağının da altını çizdi.
YORUMLAR
mirim'e gecikmiş yanıt:
öncelikle bu bir yazı değil. ve kastettiğiniz gibi başarı hikayesi de değil (başarı mevhumu ile de bir alıp veremediğim var. ayrı bir konu. ve de dernek.) kof bir övünme. bana aykırı gelen bu boş, kof övünme. insanların kişisel şeylerini paylaşmasını hoş karşılamam. ama üzerinde de durmam. yeter ki ne yazdığının, ne yaptığının farkında olsun. durduk yere kendini yüceltip körleri unutmasın. falan filan işte.
kişisel saydırmalarıızı ise es geçiyorum. sanırım bir kuyruk acısı var (hatırlamadığım). hatırlarsam cevap veririm ya da vermem. o anın şartlarına bağlı. ama inanın gözüm bir yerden ısıyor sizi. biraz daha içeyim hatırlarım muhtemelen.
dipnot: bu üyenin yazılarını okumadığınızın farkındayım. asılan bu şeyimsiden kopmamak adına bu tespiti yapmadım. ama emin olun sorunlu bir kafa. inanç dayatması yani yaşam tarzı dayatması içeren birden çok yazısını okudum.
emirhan.efe1985 tarafından 6/11/2018 6:59:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
emirhan.efe1985 tarafından 6/11/2018 7:08:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
emirhan.efe1985
bana ne. bende bir ara köyümüzün en iyi içicisi seçilmiştim (adday bile omamaışken). bundan sana ne.