Sevmeyi bildiği gibi sevilmekten haberi olmayan tek adam
etrafımızda garantisi olmayan mutlulukların peşinden koşan ask-i sevgiyi huzuru insanların yüzünde yada cebinde arayan allahın yarattığı insana kusur koyacak kadar aciz olan sana söylüyorum hiç kimse bu hayata kendi istediği ile gelmediği gibi yaşam biçimini annesini babasını boyunu posunu güzelliğini saçını başını kendi seçmedi evet belki sana göre benim ahım gitmiş vahim kalmış ola bilir ama unuttuğun bir şey var seni güzel olduğunu düşüreceğin kadar güzel yaratan allah benide böyle yaratmış evet zayıf ola bilirim paramda olmaya bilir dişlerim dökük burnumda yamuk ola bilir tüm bunlar benim insan olmadığımı sevecek vede sevilmeye değer biri olmadığımı göstermez allaha şükürler olsun ki adım servet olduğu kadar başka servetlerimde var mesela sağlığım yerinde ne güzel duya biliyor konusa biliyor Gül e biliyor vede yürüye biliyor en güzelide beni yaratan allahıma şükürler olsun diye el aça biliyorum iyiki böyle bir anne babadan olmayım iyiki böyleyim iyiki kendimi sevdiğim kadar senide seviyorum her ne kadar da sen beni ahi gitmiş vahi kalmış ağzında dişi kafasında saçı kalmamış zayıf cılız diye nitelendirip kusur koysanada ben seni sevdim sevdim ama severken sana bir şey diyemedim aklım başımdan gitti yemeden içmeden kesildim başım dönmeye kulaklarım bir bir sagir olmaya başladı öyleki burnumun dibindeki güzellikleri görmeyecek kadar kör oldum bana vereceğin bir yudum sevginin bile kalbimin bahçesinde dallanıp budaklanmasini ve bütün bedenimi sarmasını istedim çünkü seni kendimi unutacak kadar çok sevdim.evet sevdim ama severken bir şey diyemedim korktum lan olum boş ver alt tarafı bi kız dedim tek kaybın bi tane sen olursun diye düşündüm seninle ilgili kurduğum tüm hayallerimi gece demir parmaklıklar arkasında bir çuvala kurdum canım sıkıldıkça duvara vurdum yetmedi kızgın demirle her yerini dağladım vaz geç bu sevdadan olmaz dedim ama yapamadım sana söylemek isteyip te soyleyemedigim ne varsa herşeyi yuttum ben yutkundukca onlar beni boğmaya başladı ben bozuldukça sana olan sevgim her daim arttı bıkmadan usanmadan seven kalbimde hiç bitmeyecek sandığım ilklerime kadar islenis öyle giz göz e değil helaliyle bir ask yaşamak istediğimi diyemedim ve işte sana şimdi şöylemek istiyorum başının tacı kalbimin sultani evimin kadını çocuklarımın anası kalbimin en güzel yerindeki tahta oturup bir ömür boyu prensesler gibi hüküm sürmeni istiyordum ama artık istemiyorum.cunku iki güzel lafla kanıp bir çiçeğe tav olan beğenmediğin halde sırf arabası ve parası olduğu için rahat geçineyim diye düşünerek karsindaki insana aşk sevgi duymadan bana ait olmayacak bir sevgi için ve belki de başkasının aşkı sevgilisi olacak umut ışığı hayati olacak bir kadınla asla birlikte olmak istemem benim için aşk benim dizim ağırdiginda karşımdakinin kalbi sızlamıyorsa bu benim için hiç bir şeydir bakma sen öyle kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş diyenlere bizim yüzümüz çirkin ola bilir ama kalbinin derinliklerinde keşfedilmemiş k kadar çok paha biçilmez inciler varki ooooooo kamyon işi neyse hayat ben yaşıyorsam güzel ben yaşamıyorsam hiç bir anlamı yok hem yasaya bileceğim başka bir hayatta yok onun için sevilmiyirsan sevmeyi asla bırakmam.
YORUMLAR
Nacizane fikirlerimi yazmak istedim biraz telefondan yazdığım için tam göremedim birazda ilk defa yazdığım için kusurlarım ola bilir okuyanlar için şimdiden özür diliyorum daha iyi yazmaya çalışacağım daha doğrusu yazın kurallarına dikkat edeceğim zaten yazdığım ve bundan sonra yazacaklarım tamamen kendi düşüncelerim ve yaşamımla alakalı olacaktır geçmiş gelecek ve beklentilerle ilgili olacaktır saygılar