- 557 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah ve kopya...
Dünyevi nesnelerin objelerin birer benzerinin yaratılması ihtimalinin varolduğu bir normasal görüş tanrının kopyasınin da varlığını tespitler..
Bütün zati ve subuti sıfatları onun birer kopyasıdır..
Kimse oturduğu koltuğun nazarında mutlak bir güvene değdirmeain doğrularını..
Gün gelir doğru diye bildiğiniz yargıların tersi çıkar..
Hemhal bir süreçte güveniniz duygularınız düşünceleriniz ve bütün olağan gözüken şeyleriniz kopyalanmış bir şekilde karşınıza gelebilir.
Tanrının dünya düzeninde mutlak bir yönetim medotu varsa da o da kopyalamadır...
Bilimde çıkan herşey tanrının düzen manasında kullandığı metodu ortaya çıkardığının göstergesidir..
Çözümlenmesi gereken bir arka kapak varsa da tanrı bir duyguyu kendisine aşırarak insanlar üzerinde konuşma tartışma aşk yaşama kendini tanıtma gibi birçok duyguyla ifade ettiğinin göstergesidir..
Büyük bir gizli obje tek ve birçok manayı içinde barındırabilir..
Tanrının yok etme metodu insanları kendisinden doğmadığının göstergesidir.hiçbir lâhza kendiliğinden doğmaz öyle bir an vardır ki kendiliğinden doğmuş ce ne yapması gerektiğinin bilinciyle kendine akl vermiştir.
İleri düzeyde bir akla erişirken tanrı kendini kıyaslar ve okyanusun dibinde kimseden habersiz bir fıtrat yaratır..
Geride yaşayan bir akl ı kemalet tanrıyı meydana getiren büyük doğuştur..
Kopyalanır bir durumda insan kendi fedakarlığında hiçbir ciyet ödememiştir
Tanrı istediğini at yapar
İstediğini öküz
İstediğini peygamber
İstediğinin askerliğini marsta yaşatır
İstediğini ahırda
Kulumu böyle yapsam nasıl olur diye düşünür...
Herkes bu süreçkerden geçer
Bence kutularla süslü bir cehennem anlayışı vardır
İntihar edeni karınca kutusuna koyair
Zina edeni kümese sokar
Yalan söyleyeni çatılı bir yere
Velisini kutudan kutuya gezdirir
Ve kendisiyle aşk yaşayanı saraylarda yaşatır...
İstediğini ahırda istemediğini kahırla
Seveni gül ile sevmeyeni diş ile karşılar...
karar verme mekanizması zayıf tartışma kültüründen uzak cümlesi dilinde tutsak kalan ağırbaşlı bir duruşun altında ferasetiyle düşünemeyen kendini kalıbında taşıyamayan bir tantrıyıda unutmamak lazım....
..
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.