- 493 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Psikokrimp
İnsanın beynindeki uyartılara ve uyarıcılarla temas halinde olan yüzlerce virüs vardır.bu virüsler yapışkan bir duyguyu tetikler ve kalbin kalp ile irtibat kurmasına vesile olur.
Dış dünyadan habersiz bir şekilde insanların kalplerine ait yüzlerce şifre vardır.
Ruhunda şifre taşıyan bir insanın başkalarıyla irtibatında saklanması imkanlı olan bu şifreler değişik lâhzalarda sönmeye muktedirdir...
İslam dinine göre ’mal’ adı verilen himmet diye adlandırılan bu güzellikler şifrelenerek oluşturulur.
İnsan ruhuna ait herşey bedene aittir.
Dini boyutta bu duygular psikoloji de duygu durum değişimi olarak ta adlandıtılan bir hastalığa vesile olabilir.
Yeterki sağlam bir akılla bulunduğu konumun ve birikilen değer ve üstünlük duyguların nasıl kullanması gerektiğini bilsin.malın şifrelenmesi hiimmetin şifresi olarak da bilinen duygular başka katmanda eşikten geçerek vizyon değerlendirilmesini takva ehlinin yol ve yordamını aşka göre belirler.
Kalp beyinle orgazm yaşarken muktedir güçteki tanrı tarafından oluşturulan bu duygular stoklanır.
Başka bir gönle akışı sezgin içgörü ve sırra kadem basmış denetimli kalpgözü ile farkedilir bu farkediliş iç ruhun elden ele düşmesine vesile olur ve sönüp kaybolmasına ...
Dimak,kalbin aynasıdır.insanı yönetiminde her ne varsa bu duygular çerçevesinde tespit edilir.bütün gizli bilgiler dimak tarafından verilr.
Mukaddes ruh aşk duygusudur.
Aşka giren bir insan aşkı söndüren bütün kıyafetlerden münezehtir
.aşkta herkese ait bilinmezllikte bir krimpt vardır bu bütün psikolojiyi etkileyen temel normdur.bu norm virüsler tarafından psikolojik sosyolojik bütün etmenleri etkiler..
Dimak içgörü ve kalp gözü ve hissiyat krimptolojik bir vakıadan geçilmedikçe kaybolmaya erimeye mahkumdur
Altın bir aynada veyahut tepside bakıldığında yaradılış gerçeğinin krimtolojik bir vakıalayla bilinmezleri taşıdığını gösterir.
Örnek verecek olursak ;pembe bir gülün tanrıyı bir avuç gözyaşının muhammed’i simgeleyecek şifrenin varolduğunu söyleyebiliriz
Şifreleme ;kendi dünyasının iç halini belirli kodlarla himnete bağlamaktır.beynin içindeki virüsleri ad tamlamasıyla karara bağlanmasıyla harflendirmektir
Hadtalıklı kalp şifrelenerek yakılır
İç sese nasihat ederek iyileştirilir...iç kalbi koruyan bütün temellendirilmşş duygular korumaya hazır duruma getirildiğinde şifreleme yöntemi ile kalbe zincir bağlanır.
Aşkta makama gelene dek şifre verilmez.
İster kalbi lörelmiş olaun ister kalpten hasar görmüş olsun şifrelenen kalp aşkta makam değiştirebilir.
Psikolojide insanın birbirleriyle olan davranışların bozukluğunda temel hamle şifrenin bilinmedik bir şekilde şifrenin değişimidir.kendini yadırgayan ve yaratıcı fikirlerle başkalaşıma uğrayan bir davranış denek olarak kullanılabilir.
Şifresi kırık olan kalp ister duygusal olsun isterse realist çizgide bakmış olsun beyne hitap eden ve bulunduğu ortamın anına ve lâhzasına değişik cihetlerle bağlanmış olmasından ötürü beynin içindeki bütün nüveleri ve virüsleri içinde barındırmaya yetkinin yetkilis konumunda kalbi olmasından ötürü ,şifre oluşturmaya münasip duyguların kendi çizelgesinin dışında olan ve gerçekleştirilen vücudun imgesel duruşundan istifade ederek ve simge olarak kullanılan bedenin ve ruhun örtüleriyle kendi katmanında bir bileşkeyle zamana teslim olanaklı bir cihetten yakış gerçekleştirilebilir bu şifreleme metodu gerçek bir cihette yolu belirleyen imge bütünselliğinden meydana gelir
Psikolojide imge bütünlüğü ile şifrelenmiş olması demek ;ruhun girmiş olduğu çelişkili ve sızıntılı bir durumdan bedenin içinde kıvrak bir vaziyette hiperaktif bir ruhun beslenmiş olduğu cinsel isteğin bastırılmış konumuyla
Kendini kendinde ojuturken bulunduğu imgelerle simgelerle anın içinden kurtulması bir bakıma beynin içine tiyatronun izlenimiyle imgesel duyarlılıkla bu bütenselliği bozmadan öğrenmişliğinde sezilmişliğinde değişime açık bir şifreyle başka bir dünyaya hayal edilmeyen bir değişkenlikle makam katman basamak ilerleyebilir.
Bu değişkenlik başkasının görüş açısında değerlendirilmesiyle kendinden nefret edilmesi ve hoşnutlukla yaklaşmasına vesile olur.
Şifre insanın imgesidir imge şifrenin nabzıdır.
Düşünülmesi imkansız olan bir imge insanın aşkını belirleyebilir.
Ve psikoloji dalınının insanların davranışlarını belirlerken krimptoloji dalıyla bütünlük içinde olması daha başarılı meyvelerin verilmesi bu dala teşhis olan bütün değişkenlerin bozulmamasına bir engel taşıyabilir.
Ve tamamlanmış bütünlükle kuru bir dala erişinceye dek aşkta yol alır..
Yunus tapancı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.