- 493 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenimsi
Öylesine aradım. nasılsın iyi misin merak etmiyorum. iyilestin mi, hasta mısın hala banane. Sen öyle üzgün, dalgın, yorgun bakıyosun ya artik...hic üzülmüyorum. Ağlamak gelmiyo içimden. hadi havadan sudan konuşalım. Bakışlarını havada yakalayıp, avuçlarımın içinde saklama hayalim yok çünkü. Geceleri yorganı kafama kadar çekip, yavaşça avuçlarımı açıp, uzun uzun senle bakışmayı planlamadım hiç. Yüzüne bakarken alaycı kahkahalar atmamın sebebi de heyecanımı anlamandan korkmam değil. Sana bakmıyomuş gibi yaparken aslında gözüm hep sende falanda değil. Yüzünün yandan görünüşünü ezberlemedim. Bak yine değiştirdin konuyu. Hava güzeldi bugün. Artik pek üşümüyorum. Yanımda olsaydın bana sarılman icin üşüme numarası yapmazdım. Kimseler anlamasın, sen anlama diye çabalamıyorum. Hem neyi anlayacaklar ki? Sen ne anlayacaksın? doğrusu hiç bişey anlamadım. Yahu öylesine aradım. Bugün yine gelmedin yoktun. yokmuşsun işte. Ben hiç farketmedim. Olmadığın her dakika oflarla poflarla geçmedi. Canım hiç sıkılmadı. Yüzünü gülerken görmeyeli kimbilir kaç asır geçti, farkında bile değilim. Kimbilir kaç asır geçecek daha, umurumda bile değil.
Öylesine aradım. bunları söylemicektim. açmadın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.