KENDİMLE SÖYLEYİŞİLER 5
- Bu aralar ne haldesin?
Meselci: Ben bu aralar iyiyim veya kötüyüm diyemem.
Uçurumun dibindeyim yahut Nirvana noktasındayım da diyemem. Karışık duygular içerisindeyim.
Arafta gibiyim. Gidip geliyorum. Düşüp kalkıyorum. Bazen özgür uçan kuşlar gibi kendimi hissediyorum,
bazen kendimi hüznün başkenti gibi görüyorum. Bu aralar kendimle resmen boğuşuyorum desem tam yeridir.
- Kendine haksızlıklar yapar mısın?
Meselci: Hem de çok. Sayılamayacak derecede çok. İnsanlar için melek gibiyim ancak kendime gelince
acımasız ve gözü kör biri oluyorum. Kendimle alay ediyorum. Onun hesabını yapmıyorum.
İsteklerini ve hayallerini habire erteliyorum. Kendime karşı vefalı değilim. Evet kendimi
hırpalıyorum genelde. Üstelik sebep yokken böyleyim. Garip ama (b)öyleyim.
Hangi takımı tutuyorsun?
Meselci: A’dan z’ye GALATASARAY. Galatasaray denildi mi akan sular ve zaman durur benim için.
Yüreğim için sarı ve kırmızı renklerin yeri apayrıdır. Cimbom bom varsa hayat var, neşelenmek var,
umut var.
Galatasaray’a bağlılığım ömür boyu sürecek. Çünkü aşktır, sevdanın kendisidir GALATASAY.
Hayat nedir, hayata dair bir felsefen var mı?
Meselci: Hayat bir ummandır. Yaşadığın ve bilmediğin her şeydir. Gizemlidir. Herkese açıktır kapısı.
Kapalıdır. Sevecendir. Uzaklıktır. Kördüğümdür. Şiirdir. Çocuktur. Mardin’dir. Bazen İstanbul’dur.
Güvercindir. El sallayandır. Göz boyayandır. Söz verip sözlerini bir bir çiğneyendir.
Güçlüdür. Kalabalıktır. Kendine buyruktur. Kendi kendine küsendir. Kendi kendine gülendir.
Dengedir. Ahenktir. Yamuktur. Dümdüzdür.
Hayat hem basittir hem de karmakarışıktır.
Ve tüm bu tanımlarına inat benim hayat felsefem bir cümledir: ’Yaşarken yaşat.’
MESELCİ
02.06.2018, Kızıltepe
YORUMLAR
Meselci'nin yazısını nasıl buldun ?
Gamzelimm- Doğal ve sade. Zaten meselci arkadaşımın yüreği de böyle. Biraz çocuk, biraz adam ama en çok da insan. Her zaman doğallık ve sadelikten yana.
Hayat sana göre nedir Gamzelimm ?
Gamzelimm- Bazen bol gamzeli gülücükler, ama daha çok acıtan hüzün.
Güzel bir düş gibi ama yer yer karabasanla gölgelenen. Güzel olan düşlere sarılmak gerek sımsıkı, karabasanlarla başa çıkabilmek için.
Hayat martı kanadında bir ıslık
Kendine haksızlık yapar mısın ?
Gamzelimm- Haksızlık hafif kalır, genelde kendimi doğduğuma pişman ederim. En sert eleştirileri kendime yaparım. Bazıları deli dese de kendimle sohbetlerim meşhurdur. En çok kendime kızar ve kendime gülerim.
Yani bazen beni ben bile çekemem. En çok kendimle uğraşırım.
Hangi takımı tutuyorsun ?
Gamzelimm- Beşiktaş :)
Meselciye söylemek istediğin bir şeyler var mı ?
Gamzelimm- Onun hep insan bir tarafı var. Onu kimse incitmesin lütfen.
Uzun zamandır tanıdığım iyi bir arkadaş . Yüreğinde öyle çok sevgi var ki keşke tüm dünyaya yetse diyorum bazen.
İyi ki varsın Meselci
Sen ve o güzel şiirlerin
Selamlarımla
meselci
İki yanağım al oldu utanmaktan.
Teveccühün.
Ve ne güzel cevap vermişsin sorulara öyle.
Arkadaşım, seninle söyleyişi yapmam lazım.
Soruları hazırlayıp sana gönderirim, sen de içinden geldiği gibi cevaplayıp bana gönderirsin, ben de eskiden olduğu gibi burada, sayfamda yazı olarak paylaşırım.
Ne dersin? :)
-Kendine haksızlık yapar mısın ?
fransız; geçmişte zaman zaman bu hatayı yaptım..empati yapayım diye kendimden çok fazla ödün verip zaman zaman başkası bile olmaya soyundum..tabi çıplak kaldım ama ne kral gördü bunu ne de çığırtkan velet..
- Hangi takımı tutuyorsun ?
fransız; meselciyle cevabın birebir aynısı :)