- 1046 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
GİDİYORUM (EDEBİ METİN)
Gidiyorum...
Yarın
Yine yaşamı
Yeniden
Karşılamak için
Karşılayıp koynunda
Zevkle asılmak için....
Dört yanım tufan. Yüreğimde yangın. Hazanın en hazin hüznü bir hüzzam şarkı şimdi dilimden düşmeyen. Gitme diyen çığlığın bir ağıt şimdi kulaklarımdan silinmeyen.
Yaşamayı sensiz bilmezdim senden önce. Bilmezdim güneşin coşkusunun bu kadar naif olduğunu, bir kadının yatağına düşen sabah arsızı ilk ışıklarında...
Sanırdım ki yaşamak sadece nefes almaktır, konuşmaktır, gezmektir. Bilmezdim suskunun yarin yanında bu kadar özel olduğunu. Oysa yaşamak gezmekmiş, ağlamakmış, acı çekmeşmiş, koklamakmış yarin izlerini bıraktıklarında...
Boştum, doldurdun. Eksiktim, tamamladın. Yarımdım, bütünledin. Durgundum, coşturdun. Yitiktim, buldurdun. Bitiktim var ettin sevginle yeniden...
Şimdi gidiyorum. Seni, kokunu, nefesini, sesini, bakışını, elimi tutuşunu, sıcaklığını ve anılarını beraberimde götürüyorum.
Gitmekle bitmez herşey...
Ben sensiz olamam ki
Geç olmadan
Güç olmadan
Suç olmadan
Gitmekle bitmez herşey
Ben sensiz kalamam ki
Gitmeyi öğretmediler
Yolumu bulamam ki
Bir tek sevmem var bende
Sevmeden duramam ki
Geride bıraktığım sadece inleyen, gözleri yaşlı bedenin. Biliyorum. Sen benle geliyorsun biliyorum. Ruhun benle geliyor. Yüreğinde öyle. Ilık buselerin dudaklarımdan hiç silinmiyor ki..
Hiç böyle bir ayrılığı tahayyül etmemiştim. Dışarda yağmur yağıyor. Gözlerinde yağmur yağıyor. Yüreğinde yağmur selleri damarları zorluyor. Belli ki Tanrı’da ağlıyor...
Adımlarım hiç bu kadar yorgun olmamıştı. Ayaklarım hiç bu kadar yabancı davranmamıştı bana. Ben kendimi sende hiç bu kadar unutmamıştım. Ben hiç bu kadar yanılmamıştım...
Ah güzelim! Ah birtanem! Biz böyle mi yemin etmiştik kavuşmak üzerine. Sevdamız için böyle mi söz vermiştik birbirimize?
Zaman insafsız. Zaman canavar. Zaman hiç acımıyor yüreklerimize. Takvimelere düşmanım şimdi. Bugünü gösterdiği için. Aynalara küskünüm şimdi. Ogünkü bakışlarım hiç değişmediği için.
Sana veda etmiyorum. Sana bitti demiyorum. Ama sen istersen eğer güle güle diyebilirsin. Şansın açık olsun diyebilirsin. Son defa sarılıp boynuna yüreğimi yüreğinde hissedebilirsin.
Ayrılığın kara gözleri
Pusu kurmuş yollara
Ayrılığın hain elleri
Pençe atmış yıllara
O yolların sonunda sen
O yılların ardında ben
O ayrılığın kara gözlerine
Ayrılığın hain ellerine
Vuracağım bir gün
Sevdanın yumruğunu
Ve..
Yılların ardından
Koşup geleceğim sana
Tozlu yollardan....
Sen bende gidiyorsun. Ben sende kalıyorum. Ne zaman kadar mı? And olsun ki mahşere kadar ruhum sendedir. And olsun ki ruhumu tesli edene kadar bedenim ellerindedir. And olsun ki anılar hep yüreğimdedir.
...Ve soruyorum Tanrı’ya... Bu nasıl bir bedeldir? Hayır hayır bu bedel değil değil şeytana verilmiş bu en büyük ödüldür.
Sitemler hep senin üstüne
Karanlığın aydınlığımdır
Üşüyen haykırışların tenimde şimdi
Sabır telim
Koptu kopacak
Şarkı...
O eski şarkımı söyle
Gidipte dönmeyenler adına....
YORUMLAR
Sen bende gidiyorsun. Ben sende kalıyorum. Ne zaman kadar mı? And olsun ki mahşere kadar ruhum sendedir. And olsun ki ruhumu teslim edene kadar bedenim ellerindedir. And olsun ki anılar hep yüreğimdedir.
4/4 lük bir yazı okudum...kaleminize,yüreğinize sağlık...
sağlıcakla kalın...
saygılar;
hayata bir kalpten bağlanınca böyle oluyor işte.o kalp seni bırakıp gittiğinde sonsuz bir uçurumda düşüyorsun.