- 1452 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hayırlı Ramazanlar, Hayırlı Cumalar
HAYIRLI RAMAZANLAR, HAYIRLI CUMALAR...
**Boğaz da klimalı restoranlarda onbinlik iftar sofralarında havyarlı lüks menüleriyle iftar açan ve onunla iftihar eden müslüman kardeşim hayırlı ramazanlar... hayırlı cumalar...
**Onlarla beraber iftarını açan ve iftar duası okuyan zengin sofralarının Mustafa Karataş gibi hocaları, sizlere de hayırlı iftarlar...hayırlı cumalar...
**Dul yetim ve fakirleri etrafına toplayıp iftar sofralarını onlarla paylaşan yufka yürekli müslüman kardeşim sizlere de hayırlı ramazanlar, hayırlı cumalar,
**Değişik partilere oy verdikleri için iftar sofralarında bile biraraya gelemeyen siyaset adamları sizlere de hayırlı ramazanlar...hayırlı cumalar...
**Fakir dul ve yetimlere yardım paketi dağıtıp fakat onları sosyal medyada yayınlayarak riya ve gösteriş yapan efendi müslüman kardeşim sizlere de hayırlı ramazanlar... hayırlı cumalar...
**
**Iftar sofrasında bir yoksulu bir yetimi görmek istemeyen zengin sofralarda zenginlerle iftar yemeklerinde buluşan oruçsuz müslüman kardeşim, sizlere de hayırlı ramazanlar... hayırlı cumalar…
**Avrupadaki marketlerde şekerin suyun helal olup olmadıgını elinde mercekle inceleyen fakat kul hakkı yemenin haram olduğunu bildiği halde yiyen müslüman kardeşim, sizlere de hayırlı ramazanlar... hayırlı cumalar…
**Ramazan ayı boyunca iftar sofrasında yemek içmekten başka bir şey aklına gelmeyen müslüman kardeşim sizlere de hayırlı ramazanlar, hayırlı cumalar…
**Avrupada oruç saatinin Türkiye’den daha uzun olması sebebiyle yapacak bir işi olmayan orucunu bu yüzden Türkiye’de tutup bayramın ilk günü Avrupa’ya gelen müslüman kardeşim sizlere de hayırlı ramazanlar, hayırlı cumalar,
**Herkese hayırlı ramazanlar, hayırlı cumalar.
Şair Ebuzer ÖZKAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.