- 881 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Pişmiş kelle(huzur sancağı)
Kendi legalinden illegaliteye hamile kalan ,tecrübenin farkında olmayıp uzun sıçrayışlarla beyninin farkına varamayan, hayal dünyasında hayalet görmeye alışık, gösterimlerle sözgelimi emekçi görünümü veren, ve iktidar savaşında girmiş olduğu partinin dayanaklarından habersiz bir konumda ve bu partinin gelecek hayallleriyle örtüşmeyen hayallerle ,harereti sapa bağlanmiş bir güruhla, mücadelesi bulunduğu konumun aşkını yitirircesine,düzeni kendi yaşadıklarının iktidarından öğrenerek ,huzuru müstakbel eş sayarak hareket eden ,
Bir yitik bilmecenin ateşler üstünden atlıyarak değişimi gibidir bu ülkede cumhurbaşkanı seçmek..isteyen istediği yerden koparıp yiyebilir yoksa inceldiği yerden kopar..
Aşk isyan etmeden aşikar şikayet etmeden gönle nizam dikmektir..bir ülkenin nizamında desenler halı gibi kökenini eskiye dayandıramıyorsa gözlüğe muhtaçtır..bu gözlük telkini geçersiz bir uyanıştır..ve üçboyutlu arkapağı iyi okuyabilen bir film şerididir..
Düşünceleri okumak ve niyetleri sezmek insanın zülme girişimidir.bir dünyada eğer politik bir şekilde sosyoekonomik durumundan istifade ederek toplumu olduğundan kötü koşullara getiriyorsa suçludur.
Söylem hareretliyse ve aşkta yalnızlık çekiyorsa o izlenimi veriyorsa çelişkilerle yönetiliyordur.
İnsanın inancı çelişkileridir insanın ruhu da öyle
Kabuğunda karekter dedikleri şey çelişkileri göremiyorsa boştur.
Bir insanı doyuran öznedir.nesnesiz bir özne gibi düşünmek lazım devleti yürütüyorsa aşkla işini topluma da bazen yer yoktur.
Toplumu yöneten yürek değil akıldır.aklı yöneten cinsel istektir.
Bir insan neyle murat görülüyorsa onunla imtihan edilmedir.tanrı kendisini aşkla seveni kendisiyle imyihan eder rekabet duygusuna girmeden.
Savaşta tırnağın kalbine değmiyorsa yönetim altındaki devletin için yönelim yanlışlığına maruz bırakılmışsındır.
Kendisinden beslenen bir insan kendisine rakip olamaz.
Aşk kendisine bağlananı iblisane bir çocuk yapana kadar durur karşısında melek olsa dahi...
Ve bir tahta oturan şüpheyle yönetiliyorsa suçlusu toplumdur.toplum güven veremiyorsa toplum kalben hastadır
Ancak cesaret aklını aklınla imtihan edebilir.
Bir topluma malzeme diye kullanılan özne toplumu yıkabilir tıplumu toplum değil değişen iktidar yıktırır.
.
....
Hadi gel akla..
Rahmanı da getir.
Ek meleyedin e atıfla
Değişim dertleşmektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.