- 538 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KÖR ŞEYTAN
Kaç gündür yaman bir mücadele veriyorum.
Kör şeytana karşı.
İçime girmiş…
Yerleşmeye ve beni kandırmaya çalışıyor.
Neler uydurmuyor, neler söylemiyor ki.
İsterseniz diyaloglarımızdan bir kesit sunayım:
Şeytan diyor ki:
-Sen gerçekten saf ve aptal birisin. Her şey gözünün önünde oldu. Önce 17 şehit… Yetmedi 5 daha… Yetmedi 4 daha… Bu kadarla kalacak mı sanıyorsun? İstihbaratmış… Termal kameraymış… İnsansız uçakla görüntüymüş… Gece görüşüymüş… Avacs uçağıymış… Hala anlamadın mı, bunları kullanan da insan? Bu bilgileri değerlendiren de insan… İnsan kirlenmiş insan!.. Bak daha beterleri olacak, göreceksin!
Hemen cevap veriyorum:
-Hadi oradan kör şeytan!.. Elbette askerime güveneceğim. Allah’tan başka güvenecek bir askeriyem kaldı. Çekil başımdan! Zaten bunca şehidin acısıyla kıvranıyorum. Bir de sen musallat olma! Göreceksin kanları yerde kalmayacak. Jetlerimiz ve uzun menzilli silahlarımız köklerini kurutacak. Göreceksin!..
-Gördük gördük! Vurulan eşkıya inlerini… Dağı taşı… Sıcak takibi, soğuk takibi… Artık saldırı güçlerini kaybettilerdi. Nerden çıktılar 300-400 kişilik vurucu eşkıya sürüsü? Hem de güpegündüz gelmediler mi? Silahlarını göstere göstere! Etrafa mayın döşeye döşeye! Nerdeydi, karıncayı bile gören ve anında vuran güçlerimiz? Olay bu kadar açıkken hala güvenden bahsetmen aptallık olmuyor mu?
-Asıl sen aptalsın, körsün. Beni kandıracağını sanıyorsun. Duymadın mı onlar eşkiyanın intihar timleriymiş?.. Bir insan intihar etmeye karar vermişse, o nasıl durdurulacak? Dünya durduramıyor, benim silahlı kuvvetlerim durdurabilir mi? Ama gördün onların 23 şu kadarı anında, geri kalanlar da kaçış yolunda etkisiz hale getirildi. Bundan sonra göreceksin, sınırlarımızdan değil terörist, kuş bile uçamayacak. Hem artık yetkililerimizin açıkladığı gibi koordinasyonda yeni bir aşamaya girmişiz. Yeni kurullar devrede. Sen ve senin gibi düşünen ve bizleri kandırmaya çalışanlar artık avucunuzu yalarsınız!..
-Sen adam olmazsın! Bu tedbirleri kaç yıldır duydun. Gördün ki, terör durmuyor, terörist bitmiyor. Sen ABD yi müttefik kabul ettikçe, sen iki yüzlü Batı’yı dost ve hami kabul ettikçe, sen İsrail’i Ortadoğu’da tek güvenilir ülke zannedip askeri işbirliği dahil her türlü ittifakı faydalı gördükçe, sen Büyük Ortadoğu Projesini anlamadıkça, sen BOP’un Eşbaşkanlığı’nı matah bir nimet gibi sürdürmeye devam ettiğin müddetçe, sen terör örgütünün ikmal yollarını önlemek bir tarafa liman ve havaalanı boyunca açık tuttukça, sen…
-Yeter kör şeytan! Beni kandıramazsın! Sen hangi taraftasın! Doğru yerde durmadıkça akan kanların vebaline ortak olacaksın! Çek git artık başımdan!...
-Neden sinirleniyorsun? Bu hiddet neden? Doğruyu söyledik diye mi, kızıyorsun? Hem bu cümleleri ne çabuk ezberletmişler sana!...
-Yeter! Yeter! Beni asla kandıramıyacaksın! Kurumlarımı yıpratamayacaksın! Sen kim oluyorsun kör şeytan! Defol git başımdan!
Nihayet bağıra çağıra kovdum lanet kör şeytanı. Ama sanırım boş durmayacak!..
www.ekremsama.com
YORUMLAR
Caanım memleket göz göre göre oyuncak oldu..
abd oyunu bizede bulaştı.
Sorun yoktu önceleri geçinip gidiyorduk
bayraklar asılmış,hudutlar çizilmiş abd kabul etmiş halde bizimkileri uyutmaya devam ediyor.Para vererek sus diyor.Bölücüler içerde...Ve dışarda herkes her şeyi biliyor neden sus kalıyorlar,neyi bekliyorlar.neden rest çekmiyorlar..
Kime göz yumuyorlar
Bunca kanın akmasına sebep olanların vicdanları rahat mı..
abd vicdansız anladık..
Ya içimizdeki vicdansızlar........
Gerçek haydutlar bulunsun..
Halk artık uyumasın...
Birlik bereberlik zamanıdır..
Harikasınız...Yüreğinize sağlık..