AKTÜTÜN BASKINI
Uzun söze ne hacet. Allah biliyor ki kişisel hiç bir şeyin peşinde değiliz.
Kaldı ki sanal ortamın laçkalaşmış düzeninde itibar peşinde hiç değiliz.
Kendi nefsinin peşinde koşan, sanal cambazlıklarla adres gösterenlerden Allah bizi men etsin..
Değerli edebiyat dostları...
Aktütün baskınında verdiğimiz şehitlerimizin acıları henüz taze iken, bu gün de beş şehit daha verdik. Bu yazıda en azından hala kardeşlik mahvalları okuyanlar bir nebze de olsa gerçekleri görür istedik.
Sizler inanıyorum ki güzel Anadolu’mun yigit ve insan sever kesimisiniz.
Şiir yazan, makale yazan, insanın fıtratına hoş gelen bu güzelliklerle hemhal olan insan;
sevgi ereni, insan sever degil de nedir?
Elbette kimse kaos olsun ve ülke gereksiz bir gerginlik ortamı içinden geçsin istemez.
Sizlere uzun uzadıya yazılar yazarak duygu sömürüsü içine girmek istemiyorum.
Onu yapanlar nasıl olsa çokca var.
Sizlerden izlemenizi istediğim üç video var.
içeriklerini izlediğiniz zaman anlayabileceğiniz video türünden.
Kimseyi karamsarlığa ve hüzüne boğmak değil niyetimiz.
Fakat vurdumduymazlığa çanak tutan onca alçak yazar çizer ve basın var iken; bizlere susmak evla gelmiyor.
Biliyoruz ki yüreklerimiz yanıyor. Fakat aynıyla gerçek olan 30 yıldır adı konmamış sinsi bir düşmanın savaş açtığı kin tohumlarının içinde yaşıyoruz.
Altta ki son video da AKTÜTÜN baskınından 1 gün sonra İstanbul Gazi mahallesinde bölücü terör örgütü sempatizanlarının terör estirdiğini gösteren video.
İstanbul’un göbeğinde hain planlarını aleni şekilde uygulayabiliyorlar.
KARDEŞİZ!
Söyledik! yine yazıyor ve söylüyoruz. Terör örgütüne kucak açan ve aleni şekilde destek veren her kişi ve kurum PKK nezdinde terörist ilan edilmeli ve cezalandırılmalıdır.
Bu düşünce devlet politikası haline gelmedikçe, sinsice içimizde alçaklıklarına devam edecekler ve bugünden başlayan isyanlarını halk ayaklanmasına kadar götürecekler.
Bütün niyetleri bu değilmi?
Sempati besledikleri terör örgütü dağda karakol basıyor, asker şehit ediyor, şehirdeki eşkiya otobüs yakıyor, yol kesiyor, "biz burdayız" diyerek meydan okuyor.
Uzun yazmamaya söz vermiştim. İçimizde öyle dolu ukteler var ki
"aşağı tükürsen sakal, üste tükürsen bıyık" konumuna getirildik.
Yani ellerimiz kollarımız adeta bağlı.
Ve en önemli video’yu altta veriyorum.
Verip vermemekte kararsız kaldığım o alçak saldırıyı gösteren, teröristin penceresinden bakan video.
Lütfen seyrediniz ve en azından diş bileyiniz.
Hümanistler içinde tedbirimizi aldık, onlar sesi kısıp ( bütün dünya kardeştir ) şarkısıyla izleyebilirler.
Bu ülke de terör ve terörist varken, ülke topraklarında karakollar basılırken, Avrupa’nın incisi İstanbul da yollar kesilip otobüsler ateşe verilirken, paşalar golf sahalarında sefahat halinde olabiliyor.
YAZIKLAR OLSUN!
Bin kere milyon kere yazıklar olsun.
Niyet ve gayemiz kesinlikle şerefli Türk ordusuna hakaret etmek degildir.
Bunu yapan alçaklar zaten mevcut.
Ordumuz olmasa halimiz nice olur (?)
Buyurun buradan izleyiniz.
Allah’a emanetsiniz. Evet topyekün Allah’a emanetsiniz.
.......................
K.Kurultay
Alttaki video AKTÜTÜN karakol baskınında köylülerin nasıl teröristlere yardım ve yataklık yaptığını gösteren video. Yani "MUTFAKTA BİRİLERİ VAR"
video.google.com/videosearch?q=calakiya+bezele&emb=0#q=aktutun%20baskini&emb=0
AKTÜTÜN KARAKOL BASKINI VİDEOSU
www.youtube.com/watch?v=2JMTbb7feUQ&feature=related
Ve son videomuz.
video.google.com/videoplay?docid=5176211471312225409
YORUMLAR
Çok ilginçtir 30-40 sene evvel Türkiye de terör denilince akla ermeni militanlarının haince katlettiği Türkler gelirdi. O zaman da ASALA adı altında yuvalanan teröristler gerek yurt içerisinde gerekse yurt dışında kahpece saldırırlarda bulunuyor ve genç yaşlı, demeden vatandaşlarımızın kanını döküyorlardı. Ve çok ilginçtir ki o Ermeni örgütleri de eylemlerini yaparken Türkiye’nin bu güney sınır bölgesinin hemen kıyısından besleniyordu. Besleyenler de aynı kimselerdi. Bu asla bir tesadüf olarak düşünülemez. Ben bu ikisi arasında fark göremediğimden dolayı sürdürülen bu terörün kaynağını dar bir çerçevede düşünemiyorum.
Bütün bunların ışığında ortaya şöyle bir sonuç çıkmaktadır. Dünün Ermeni etiketli terörünü, bu gün Eli kanlı bu terör örgütünü Türkiye’ye karşı kullanmak üzere besleyen, onlara açıkça hamilik yapanlara kesin ve etkili bir cevap verilemediği sürece daha çok Mehmetçiğimizin kanı dökülür. Çok ocaklar söner. Uluslar arası anlaşmalar çerçevesinde her ülkenin kendi sınırlarını koruma zorunluluğu vardır. Fakat görüldüğü gibi Kuzey Irak sınırlarını koruyamamaktadır. Eğer bu ülke Kuzay Irak şeridinde sınır güvenliğini sağlayamıyorsa bu güvenliği sağlamak en başta Türkiye’ye düşer.. Bundan sonra daha ciddi yaptırımlar düşünülmeli, Türk halkının ve sınırlarının güvenliği bu ülkelerin inisiyatifine bırakılmaması gerekir. Dolayısı ile bu konumda uygulanılan stratejiler de öncelikle ABD ve İngiltere gibi sömürgeci, emperyalist ülkelerin tedbir planlarından bağımsız olmalıdır.
Ben yüce türk milleti adına, inanıyorum ki hainler er geç belasını bulacak dersini alacaktır.
Ne olursa olsun, şehitlerimizin kanı yerde kalmayacak.. Yürekten inanıyorum. Yeter ki istenilsin ve gerektiği gibi gayret edilsin…
BU KALEMLER SUSTUĞU GÜN
İŞTE O GÜN KIYAMETTİDİR YÜCE BİR ULUSUN
KALEMİNİZ DAİM OLSUN!
bilgsyar problemli izleyemedim,lakin tahmin etmek zor değil bu hain leş kargalarının işlerini.
Onların ne inancı var,ne insanlığı..
Tv de konuşanları görmüyor musunuz..
Ne kadar belli art niyetleri..milyonların gözünün içine baka baka yalan söylüyorlar..
Paylaşım için teşekkürler..