- 748 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hastanede Bir Anı
BİR ANI
Hastahane de sıra bekliyordum gelen gidenler selam veriyordu bende salamlarını alıyordum tabbi baktım ki yan tarafımda ayakta durmakta olan babasına refakat eden 26 yaşların da bir beyefendi merhaba dedi merhaba dedim sana bir şey sorabilirmiyim, buyrun tabi dedim, sorabilirsiniz dedim ya dedi dikkatimi çektiniz gelen geçen seninle kunuşuyor, sana selam verip geçiyor taniyormusunuz bu insanları hayır dedim ben de senin gibi sırasını bekleyen bir hastayım muayene olacam dedim sonra kumşu ilden gelmişim muayeneden sonra evime gideceğim dedim. Sen dedi çok pizitifsin enerji saçıyorsun dedi maşallah de nazardan çok korkuyorum dedim ve ikimzde birbirimize bakarak bir süre gülüştükten sonra kendisine teşekkür ettim güzel bakan güzel görür dedim ve bu pozitifliği neye borçlusunuz yoksa Allah vergisimi dedi.
Evet dedim Allah vergisidir dedim Ve doğuştan beri güler yüzlüyümdür dedim pzitifliğimi güler yüzülügüme borçluyum dedim. Ayrıca insanları hayvanları doğayı canlı cansız bütün tabiatı çok seviyorum hayatla barışık yaşıyorum yani hayata insan herdaim pozitif baksın sevgiyle bakmak karşın da duran Canılıya da enerji verir insanlara onun için sevgi insanı hayata bağlayan tek nesnedir.
Bir hastahane kapısıda bir insanın dikkatini çekerek pozitifligi sorgulaması ve benim de Sevgiye dayalı hayat bakışıma hayran kalması beni mutlu etmişti.
Rabbim kimseleri hastahane köşelerine düşürmesin bir kaç saat diyaliz merkezinde kaldım kimisi diyaliz hastası makinaya bağlı acılı sancılı bir yaşam sürerken kimisi de yeni yeni böbrek derdine düşmüş derman arıyordu benim gibi Rabbim bizleri ve bütün hastalara şifalar versin inşallah amin
Saygılar sunuyorum.
.
Yer: Batman Bölge hastanesi
Tarih :15 .5.2018
..............................
24.5 2018
Servet Bardak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.