- 581 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ensest ilişkilerde aşk...
Ensest,aile içi akrabaların mahrem olarak adlandıran şahısların birbirleriyle olan cinsi münasebetidir.bu ilişkiler düzenin bozulmasına sebep vermiş olsa da duygu tenasübü için bir aşk sayılabilir.başkasındaki açlığı aile doyurur.
Adem yaratılmıştı.sersemce düşüncelerle kitapsız soyunuk bir bağrışımla hawai arıyordu.güllü gülistanlık bir bir meramdan tanrıyla iblisin arasını bozmaya yetecek kadar doldurmuştu kabuğunu .
Aşk kendinden geçmeden bütün firakları doldurmaktur.ismin lahzasında adem ve hawai iz ve iz düşünce düşünce kör ve kör aşık ve aşık kendisini anan ve tanıyan bütün hücreleriyle hawaiı bağrında besliyordu .
Uçuşan karıncalara kelebeklere ağaçlara selam vere vere sora sora birbirlerini bulmuştu.
Ve ilk çocukları doğmuştu birbirlerinden çocuklar birbirleriyle evlendi
Ve insanlık doğdu...
Güller ecrininde bir uçuş semaya dilek diye ayrılır.tanrı ya hepimizin namusudur ya da hepinizle aşk yasamak isteyen bir güldür..
Frued ’un dediği gibi herkes aşkı annesinden öğrenir annesi ilk aşkı olur .bu durumda annesine bağlılığı babasını da içine alır ve kıskanır ..
Aşk bir insanın kendisini kıskanmasıdır.kendine tapacak düzeyde haşmetli olmasıdır.
Tanrı kendisine aşık olduğunu iblisi yaratarak belli ettirmiş.ken kendisiyle aşk yaşadığını
İlk ensestlik tanrıdan çıktı..tanrı kendisiyle aşk yaşadıklarını doğurdu yarattı ve sebebi mucize de kendisine hayranlık doğdu.
İnsan yaşantısı temel gaye bu sırrı keşfetmektedir.
Bu sır öyle sırdır ki tanrı hulasa bir mahluk değil bir halıktır
Yaşantının farkında olmadan yaşam süren bir ensestliklik tabiki de doğru değildir.
İşin arka kapağını bilen sürülen bir eğititim anlayışıyla olmalı
Ve bilmek anlamak kavramak dahası dünyayı kucaklayıp niçin yapıldığını sorgulamak...
Ve birlikte yasamı kutlamak hiçbir düşünce tutsaklığı altında kalmadan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.