- 565 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Travmatoloji
Ee ne var ne yok nasılsın görüşmeyeli? Duydum ki rota gene değişmiş, belirsizlige çevirmişsin dümeni.. Kurulu duzen neyimize zaten bizim boşver. Biz başka hayatlara tutunmuş asalak hayatcıklarız bana kalırsa. Zenginlerin parasını konuşur, komşunun dedikodusunu yapar, elalemin çocuklarına gıpta eder,ötekinin lafını berikine yetiştirir, geçinir gideriz. Başkaları kitap yazarsa okuruz biz.Birileri çağırırsa sinemaya gideriz. Evlenen olursa düğünlerine gider oynarız, cenaze de ağlar, namaz da ön safı, halayda başı kollarız hep. Baş rol bizim olduğundan degil, tuzumuz çok olduğundan. Boşver sen beni napıcan .. baş rolde gözüm yoktu zaten. De şu her yere bıraktığın ıvır zıvır canımı sıkmaya başladı. Kalktım tozunu aldım bugün biraz anıların. Hic anlam veremedigim o saçma sapan koleksiyonun icin sakladigim bi kac parca bisey vardi bozdurdum yedim. Rutubet var bizim evde demiştim sana, adımı yazdığın kutu ya sinmişti bütün kokusu kaldırıp attım. O kemikten yaptığın kalpte, en az o minyatür bisiklet kadar sacmaydi zaten. Kemikten kalp mi olur? ( olsaydi kırılmazdı böyle). Neyse.. o fotofraftan yırtıp attım seni. Orkideye su verdim ama bak.. Her hafta oldugu gibi. Can ne de olsa. Kıyamam bilirsin. Ama oda da nefes alamaz oldum.Fotosentezi biraz abartiyo galiba bu orkideler. Havalari binbesyuz zaten yanlarina yaklasilmiyo. Astımım azdı yine benim, onu da tavan arasına gönderdim. Arada bi suyunu veririm merak etme ama. Bi de kapüşonlun kalmış bende, havalar ısınınca gönderirim. Giyecegimden degil ha, sen de ısınma diye... Bi de yeni kitaplar aldım. Yeni çıkanlardan. Hepsi ihaneti yazmış iyimi? Hepsinin de önsözü berbattı.
Ben daha iyisini yazardım.