- 692 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SIRADIŞI OLMANIN HANDİKAPLARI
SIRADIŞI OLMANIN HANDİKAPLARI
Bazen düşlerin bittiği yerde başlar hayat . Yaşadığınız veya yaşamadığınız her şey size bir şeyler söyleyip durur . Ama hala gördüğünüz düşlerin etkisinde olduğunuz için ayırdına varamamışsınızdır sizin için en güzel olanın . Bir kez daha uykuya yatmadan önce enine boyuna okursunuz gördüğünüz rüyanızın size anlattıklarını . Hayra yormak istersiniz inatla karabasanlarını ayıklayarak içinden .
Kimbilir uyku ile uyanıklık arasında geçen hayatımızın neresinden bir ışık gözümüzü alır da gözlerimizi hangi gerçeğe açarız . Bir düşten bir düşe koşarken aklımızdan neler uçurup kalbimizle neleri yakalarız kimbilir .
Açıkça ifadelerden kaçarak üstü kapalı ifadelerde daha ne kadar saklanıp duracağımızı da hiç bilemeyiz .Bir sörf tahtası üzerinde dalgaların bizi en zirveye çıkarıp bırakacağı anın heyecanı bütün gayemiz olur . Durgun sularda iki kulaç bile atmak zor gelir .
Serüvenler dolu bir yolculuğa çıkmak varken bir sahil yürüyüşünde kaç tur atmak istersiniz . Ama bir yandan da , ” Soluk soluğa yaşarken şikayet edip durmak da neyin nesi ? ” diye sorarken bulma ihtimaliniz de vardır kendinizi .
İşte bu yüzden sıra dışı olmanın hayatınıza kattığı handikaplarına çok dikkat edin ve enerji depolarınızın yeterince dolu olup olmadığından emin olun siz yine de .
Ve lütfen düşlerinizi kalp gözü ile okuyup dururken gerçek dünyaya da biraz gönül koyun, ve aklınızı da daima baş ucunuzda bulundurun .
A.Öztürk