- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MARSLILARIN RAMAZAN-I ŞERİFİ HAYIRLI OLSUN
Merhaba Müslüman kardeşlerim; cumadan cumaya ve ramazandan ramazana Müslümanlık damarları kabaran güzel insanlar. Açlığınızı bastırmış, elinizdeki sıcak çay bardaklarıyla Yahudilere karşı verdiğiniz küfür cihadınız hayırlara vesile olsun. Peygamberi iki çeşit yemeği Firavun sofrası olarak gören bir dinin, on çeşit iftar yemeğine burun kıvıran, akşama kadar kıvranan nefsini hayal alemlerinde raks ettiren güzel ümmeti, elbette cennet sizin hakkınızdır.
Din simsarları televizyonda köşe başlarını çoktan tutmuş, sahabenin yanı başında, hatta peygamberin sağ tarafında cihat etmiş, kendi kulaklarıyla söylenenleri işitmiş ve birinci ağızdan aktarabilen bu sayın profesör doktor veli insanlar yolunuzu aydınlatacaktır. Elbet cüzi bir miktar akçe ile sizin bir yılda kazandığınızın birkaç katı kadarcık, öyle dudak uçuklatacak bir miktar değil yani. Bu kazanılan para son sentine kadar helaldir. Çünkü bu ulvi insanlar size cennete gidecek yolun krokisini veriyorlar. Hak etmiyorlar mı, sizce, bence sonuna kadar hak ediyorlar. Onlar olmasaydı; ne elektrik bulunurdu, ne aşı geliştirilirdi, ne motor icat edilirdi ne de bilim bu denli ilerleyebilirdi. Bu ulvi insanlar ve bunların ışığında aydınlanan biz müslümanlar Mars gezegeninde oluşturduğumuz bu yeni dünyada huzur, refah ve mutluluğu yaşıyor olabilirdik. Allah bu büyük ulvi hocalardan ve onlardan feyz alan bizlerden razı gelsin.
01:10
17/05/2018
Ali Rıfat ARKU/ İSTANBUL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.