- 711 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Annelerimiz
ANNELERİMİZ
.
Mürekkepler yetmez ki anneleri anlatmaya Anne cennettir, anne arkadaş
dayanamam gözünde gelirse bir damla yaş. Hayatta olan annelerimizin kıymetini bilmiyoruz öldükten sonra toprağını öpüp koklamakta fayda vermez, dokuz ay bizi karnında taşıdı, ne çiller çekti bizi doğurana kadar yemedi yedirdi giymedi giydirdi
Hastalandığımızda sabahlara kadar baş ucumuzda kaldı uykusuz kaldı yavrusu iyileşsin diye mutluluğumuza ortak oldu. Kimi zaman mutlu oldu özüldüğumüzde o da özüldü her zaman evladı için en iyisini istedi gözünden bile sakınan annelerimiz. Onlar için dağları delsek azdır. Bizi çıkarsız yalansız seven hayatta tek varlık olan annelerimizdir.
Kimse anne gibi sevmez anne gibi yar görmedim ki bu yalancı dünyada lütfen kıymetlerini bilelim ölmeden ennerimizin, öldükten sonra mezarına gidip ağlasak sızlasakta nafiledir boştur.
Hadisi şeriflerde üç defa anneden söz eder cennet, ayakları’nın altındadır diye cennet ayaklarının altında olan annelerimizin senede bir gün değil her gün hatırlayalım o mis kokan ellerini koklayalım öpelim.
Annelerimizi hatırlayalım. İster anne yavrusunun kokusunu ister doya doya koklamasını ister, senede bir gün gidip bulaşık yada çamaşır makinesi hediye etmeyin ennelerinize kendiniz hediye edin. O sizi ister en büyük hediye bir anne için evladıdır. Her zaman hatırını sorun uzakta yalnız haftada bir gün olsun arayıp hayır duasını almak dünyalara bedeldir. Huzur evlerinde yaşayan ennelerinizi yaşlılarımızı ziyaret etmek hayır dualarını olmak onları sevindirecek sosyal sorumluların en insanı değeri yüksek toplumsal bir sorumluluktur. Bana göre bir annenin yetiştirdiği evladını doktor Avukat öğretmen yetiştirdiği insanların yüzde doksanı üstünde yakını anne ve babası huzur evlerinde kalmakta ömürlerinin Son demlerini avlatlarından uzak sürmektedir.
Evlat olarak insanı değerlerimiz olan biricik varlıklarımiz anne ve babalarımızın ölmeden önce kıymetlrrini bilelim sahiplenelim hayır dualarını alalım. Sene de bir gün değil her gün hatırlayalım anneler günü olarak çamaşır makinesi yerine kendimizi götürelim onlara yanlarında kalın bir anne için en kıymetli şey yavrusudur.
Bütün Annelerimizin anneler gününü kutluyorum ellerinden öpüyorum hakkın rahmetine kavuşan annelerimizinde mekanları cennet olsun ruhları şad olsun
Saygılarımla
.
13.5.2018
Servet Bardak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.