- 767 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
çocuklarımız< ve kötü alışkanlıklar
Bir sabah işe giderken durakta bir Çocuk gördüm,elinde siğarası o kadar iştahla içiyordu ki 50 yıllık bir bağımlı gibiydi adeta. Yanına yaklaştım merhaba verdim, merhabalaştıktan sonra, okul okuyormusunuz, dedim hayır cevabını aldım. Peki dedim eğer şimdi okula gitmiş olsaydınız, kaçıncı sınıfta okumuş olacaktınız 7. yedinci sınıfta olacaktım dedi cevabla birlikte ara ara da sigarasını da tütüroyordu hiç istifini bozmadan,Sigaranın zararlı olduğunu biliyormusunuz içmeyin dedim senin sağlığını bozar ayrıca çocuk yaştasın boyun kısa kalır yoksa içme dedimse de hiçte oralı olmuyor yüzüme bile bakmıyordu omursamıyordu bile ve onun yaşında bir çocuk gelip çağırdı birlikte duraktan ayrıldılar.
Yazık könah değil mi bu yaşta orta okul yedinci sınıfına giden Öğrenci ondört yaşlarında oluyor, eğerki yedi yaşında, okula başlamış ise. Birde sınıfta hiç kalmamışsa Aileler uyuyorum mu içki sigara alkol ve uçucu maddeler alışkanlıkları küçük yaşlara kadar düşmüş durumda ailelere büyük iş düşmektedir 10 14 yaş üstü ve altındaki çocuklarımız neden sahip çıksmiyoruz sabahın yedisinde okula gitmeyen biri ayrıca bir işte bile çalışacak güçte olmayan bu günkü adını bile öğrenemediğim bu çocuk gibi yazık günah değilmi çocuklarımızı sahiplenelim sevebilecegimiz bakabilecegimiz kadar çocuk yapalım ve başta eğitim ve öğrenimlerine öncelik verirsek çocuklarımız daha yararlı bir insan olarak hem kendine hem de çevrene yaralı olacaktır.
Sigara alkol uyuşturucu madde ve akla gelen her zararlı ne varsa çocuklarımızı uyaralım ve uzak tutalım.
Saygılarımla.
.
10.5.2018
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.