GÖRDÜĞÜMÜ SİZ DE GÖRDÜNÜZ MÜ?
GÖRDÜĞÜMÜ SİZ DE GÖRDÜNÜZ MÜ?
Son günlerde cadde, sokak ve metro yaymaca (reklam) panolarının bazılarında; Başbakanlık, SGK ve ÇSGB. imzalı taraftar edinme resimleri ilgimi çekti.
Baktım.
Gördüm ki, bu yaymacalar bir şeyin evetlemesi.
Yaymacanın birinde yaşlı kadına sarılmış gençliğini tamamlamakta olan torun. Diğerinde de bir birine sarılı iki kişi... Yaşlı dede ya da baba... Diğeri otuzlu yaşlara ulaşmış torun veya oğul...
Ne yapıyor bu nine-torun, dede-torun ya da baba - oğul?
Yazıdan yardım alalım da yorumlayalım.
"Sağlık güvencesi olmayanlara müjde. Sadece 53 TL’ye sağlık güvencesi"
İşsiz oğul veya torun ile iş arama çağına girmekteki genç, ninesi ve dedesi ya da babası 53 TL. sağlık primini ödeyerek, sağlık güvencesine kavuşmanın mutluluğunu yayıyorlar.
Bu yaymacaları işsizliğin kanıtı diye okuyorum.
Yaşasın baba veya dede-nine!...
Yoksa gencimiz ve gençlik çağını geçenlerin SAĞLIK GÜVENCELERİ yok.
Çünkü İŞSİZLER.....
Ya miting alanlarında ki söylenen "760 000 işsizin işe yerleştirildiği" ve cumhurbaşkanın Zonguldak’ta işçilere kızıp " üç bin üzerinde işsizi işe yerleştirdim." söylemleri...
EKONOMİNİN S.O.S VERDİĞİ itirafı değil de nedir?
10.04.2017
Cumhurbaşkanı Tayip Erdoğan’ın dizlerinden yukarısı yaymacanın sağına yerleşik.Gözler, baş üzerindeki Kudüs resmine bakıyor. Mescit-i Aksay’ı yutmaya yüz tutmuş apartmanlar yığını resmi. Ayaklar hizası boyunca "İnsana değer veren ......" yazısı okunuyor. Gözlerim, gözlerin baktığı yerde insan yerine "beton, taş" yığınını gördü. Aralarında insan yoktu. Hani insan? Sordum kendime...
29.12.2017 Hamitler Tren İstasyonu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.