Diyorum ki;Sensiz Bir Yıl Daha Geçti !
Diyorum ki;
Sensiz Bir Yıl Daha Geçti !
…
Anneye kızından,
Hiçbir zaman yerine ulaşamayacak bir mektup …
Anne hasretiyle yanıyor içim,
Soruyorum?
Bu hasret neden?Niçin?
Daha dün gibi yokluğun,
Göçüp gittiğin,
Acılı ve soğuk günlerin,
Ardından,
Öyle bir yerdeyim ki;
Seni kaybedişim,
Yanan canım,
Koca bir yılın,
Ardından,
…
Sen gideli aylar oldu,yıllar oldu be annem!Daha dün gibi yokluğun.Her geçen günün ardından, akşamları yine seni beklemekteyim.Kim bilir? Belki de gelirsin ben görmeden.Sen gittin gideli hayat daha bir zor oldu be annem!Özlem ve hasretinle dolu, dolu geçen ömrüm.
Özlemin gökyüzündeki mavi bulutlar kadar sonsuz ,bir o kadar da mavili dünyanın gelemeyen güzelliğinde.Yine de sevginle, varlığınla ,hayatımda var oluşunla avunan,anne hasretiyle yüreği yaralı bir bende.Her ne kadar benimle olamasan da, yine de benim annem olman ayrı bir haz,ayrı bir mutluluk,ayrı bir dünyaydı.Sonsuzluğun ötesinde ,sevginde her daim içimde,yüreğimde,yanı başımda.
Geçen her mevsimde,yıllarda, aylarda hep sen varsın,senli günler hep benimle,sen olamasan da…
Bütün günlerim,dünyam, rüyalarım seninle.Boşluğa düştüğümde; yüzün, sesin, her şeyin, hemen gözümde canlanıyor.Yüreğim ağlıyor.Yokluğuna,sensiz oluşuma.Meğerse; bu hayat seninle güzelmiş be annem!
Beni sensiz bıraktın be annem!Ama seninde elinde değildi.Her ne kadar sana söylensem de.Bu Yüce Rabbim’in emri.Boşluğun,sensiz oluşum anlatılamayan,yazılamayan bir özlem de,bir hasret de.Sensiz olmak çok zor alışamıyorum yokluğuna be annem!Sana olan sevgim de; kelimeler, sözcükler yetersiz kalıyor,ya da ben beceremiyorum.Sözcükler düğüm, düğüm çözülemiyor.Varlığın kocaman bir dünyada sevdaymış,yüreklenmekmiş,sahiplenilmekmiş.
Geçen yıllarımızı hep hatırlıyorum be annem!İkimizin bir dünya yarattığı, o sade ve güzel evimizde anılarımızla, seninle dertleşiyorum.Her ne kadar uzaklarda olsan da,nasıl olsa bir yerlerde beni duyarsın,hissedersin diye diye…
Yüreğim deniz gibi,içimde hırçın dalgalar var.Rüzgarda savrulan, bitmeyen özlemlerinle dolu hayallerim.Beni bırakıp gittin be annem!Kor gibi yanıyor içim,yaban ellere gittin.Adresin belli olsa da,gelemem ki,çok uzaklardasın,benim gelemeyeceğim kadar.
Bu gece düşlerime gel be annem!Hayal edeyim seni,hissedeyim seni,içime içime akı ver be annem!Yağmur damlası gibi ılık, ılık sevginle, hasretinle…
Yüreğine bir demet gül bıraktım,dualarımla,
Özlemlerimle,
Tüm sevgimle,
Kızın…
11.05.2018/İstanbul...
Tüm annelerin ellerinden öpüyor ve anneler gününü kutluyorum.
YORUMLAR
Yazınızı beğeni ile okudum... bir o kadar da hüzünle.Annenize Allah dan rahmet diliyorum...mekanı
cennet olsun.
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.
Günay koçak kocaaslan tarafından 5/11/2018 4:38:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
canseven
çok teşekkür ederim,
içtenliğiniz için,
sevgilerimle...