- 479 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ABD, İSRAİL VE EVANJELİZM
Bazen kendini tutamıyor insan.Bu yüzden yazma isteği, gerçekleri anlatma isteği oluşuyor.Açıkçası yazmadan edemiyorum.Kendi kabuğuna çekilmişlik benim işim değil diyorsunuz, ipin bir ucundan tutmak istiyor, bir tarafından da ben göğüsleyeyim moduna giriyorsunuz.Gerçekte ne oluyor ne bitiyor, bunun derdine düşüyorsunuz.
Biz hiçbir zaman tarihte adaletin dışına çıkmadık.Savaşların fetihlerin bir adaleti vardı bizde.İnciten olmadık, olaylara ve insanlara ilahi adalet ve mantık çerçevesinde baktık.Bu yüzden İslam aleminde her zaman öncü olduk, lider olduk.Bu aleme her zaman güven verdik.
Şimdi ben bu yazımda, ve genelde ki yazılarımda dış güçlerin, özellikle ABD ve İsrail’ in isimlerini daha çok belirttim.Diğer dış güçlerde bunun parçası olsa bile...Çünkü dünyayı tek çatı altında toplamak isteyen bunu da kendi ilahi amaçları için çabalayan bu iki ülke, (her ne kadar kendini saklamaya çalışsa da ) olduğu, yapılan politikalarla kendini gösteriyor. Irak savaşı, Mısır’ da darbe girişimleri ,Suriye savaşı ,Ortadoğu da kaosun bitmemesi vs, hatta buna BOP’ u da ekleyebiliriz.Hedef İsrail’ i destekleyerek bütün dünyada Evanjelizm’ i ortaya çıkarmak.Onlara göre “Tanrı’ yı kıyamete zorlamak” .Yapılan bütün politikalar bunun üzerine kuruludur.
Mesela Irak savaşının başlaması ile bitmesi bir olmuştu.Saddam Hüseyin’ in askerleri hiçbir direniş göstermeden teslim olmuşlardı. Bu nasıl olmuştu dersiniz? Çünkü orada MOSSAD’ ın örgütlediği Kesnizani Tarikatı vardı.Kesnizani Kürtçe “ben hiçbirşey bilmiyorum” demek. Saddam Hüseyin dışında karısı ve oğulları da bu tarikata üyeydi. Saddam Hüseyin bu olayların geç farkına vardı, sonucunda Irak askerlerinin de içinde bulunduğu tarikat, Irak’ ı ABD’ e hiçbir direniş göstermeden teslim etti.Çünkü talimat gelmişti; "direniş göstermeyin". emri…Yıllarca bu oluşum Irak içinde yayıldı ve devleti bir ur gibi kapladı.Aynı şeyler geçtiğimiz 15 Temmuz olaylarında da bizim başımıza gelmişti.Ne kadar benzer değil mi?
İsrail korku psikolojisi içinde yapacağından geri durmayan bir tiynetle, ABD desteğini alarak vaat edilmiş toprakları için canla başla çalışmaktadır. Korku psikolojisi demişken İsrail Hıttin Savaşı ile Selehaddin Eyyübi’ nin , haçlıların elinden aldığı Kudüs’ ün acısını hiç unutmadı.Çünkü bu onların beyninde her zaman korku yaydı. Bu korku, birgün özellikle Kudüs’ ün ve Filistin topraklarının kendilerinin de ellerinden alınacağı korkusuydu...Bakınız, Hıttin Savaşı’ nın yapıldığı yerde ne bir levha ne de tarihi bir açıklama vardır.
Kendilerine göre İsrail seçilmiş bir ırktır. Evanjelistlere göre, Allah İsrailoğulları’ nı yeryüzü egemenliği ile kendilerini ise gökyüzü egemenliği ile mükafatlandıracaktır.Evenjalizm’ in Kurukafa ve Kemikler tarikatına üye olanlardan biri de Bush’ dur.Kıyamet savaşı kelimesini de ilk kullanan Evanjelist ABD eski başkanlarından Ronald Reagan’ dır.Toparlayacak olursak ABD, İsrail öncülüğünde tüm dünyaya hakim olup kıyamet savaşını çıkararak Hz.İsa’ nın yeryüzüne gelişini çabuklaştırmak istiyor.(Tabi ki kendilerine göre)Batının, yani Avrupa’ nın da ne yapmak istediğini araştırırsanız, amacının bu olduğunu görürsünüz. Sahi, son günlerde Kuran’ a dil uzatmalar, Kudüs’ e tabela asma ve Medine’ ye kilise yapma fikirleri neyin nesi? Galiba cevabı yukarıda yazıyor.Herkese selam ve sevgiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.