- 1293 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
6 MAYIS 1972
6 mayıs 1972 kırk altı yıl önce bu gün bu kadim toprakların yetiştirdiği güzel İnsanlar katledildi .
Emperyalistler ve siyonistler bunu talep etmişlerdi dönemin kukla yöneticilerinden.
Bu gençler ölmeliydi çünki vatanseverdiler çünki herkesi kardeş bellemişlerdi
Ülke zenginliğini egemenligini ve emegini okyanus ötesine veya sapıkın zihniyetlerin talan etmesine karşıydılar.
Evet ölmeliydiler İdam sehpalarında can vermeliydiler ki bu aleme ibret olmalıydı
Yaşatılmamalıydılar çünki mazlumdan yana tavır almışlardı Filistine destek olmuşlardı
Her ne kadar dinsiz imansız kominist bilinseler bile zulme rıza göstermediler.
Ben kominist degilim ama ölen delikanlının da hakkını yiyecek kadarda alçak degilim.
Gecen hakkın rahmetine kavuşmuş ünlü bir din aliminin vaaz kasetini dinliyordum
Deniz gezmiş ve arkadaşları için dinsiz imansız gibi sözleri duyunca rahmetliden
Bir an düşündüm dinsiz oldugu zikredilern bu Aslanlar kalkıp filistine giderek siyonizme karşı silahlanıp saf tuttukları zaman vaazı veren müslüman ne yapıyordu?
Velhasıl ben bir Müslüman olarak Vatanını satmayan zalime karşı mazlumu savunan
Anadoluda yaşayan türk,kürt ve diger insanların kardeşligini savunan Deniz GEZMİŞ VE ARKADAŞLARI İÇİN ALLAHTAN RAHMET NİYAZ EDİYORUM.
RABBİM ONLARI VE TUM MUSLUMANLARI AF ETSİN AMİN.
Selçuk KORKMAZ 6 MAYIS 2018
YORUMLAR
Maalesef hocam ülkemizde yapılmış darbe ve ihtilallere şartlı, çekinceli karşı çıkıyor, eleştiri getiriyoruz
Şöyle bir göğsümüzü gere gere 27 Mayıs, 12 Mart, 12 Eylül ve 28 Şubata, pek tabii ki 15 Temmuza kararlı bir karşıtlık göstermiyoruz
Bizden olanlar ya da kendimize yakın gördüklerimiz acı çekmişse tu kaka, kötü bellediklerimiz zarar görmüşse beter olsunlar
Ondan sonra da hak, hukuk lafa geldi mi
Yürekten kutlarım anlamlı yazınızı
Saygı ve selamlarımla...
Yazınızdaki samimiyetinizden ötürü, sizi tebrik ediyor ve size teşekkür ediyorum. Verdiğiniz mesaj o kadar anlamlı ki.... sessiz çoğunluğun sesi gibi adeta. BIr kisim vatandaslar söz konusu din iman müslümanlık olunca hakkaniyeti kimseye bırakamazlar. Ben de sünni muslumanim. solcuyum kemalistim ama komünist değilim. Başkaları gibi ayetlerde mantık hatası aramam. Siyasetimi sandık başında yaparım. Yazınızı okuyunca yüreğimin bam telini titretti. Gerçekten sizi tebrik ediyorum. Kaleminiz daim olsun. Sevgiyle kalın....
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Zulme karşı direnen mazlumdan yana olan kişi davası HAK olduğundan Hakkın sevdiği kişilerden olur.
Diğer taraftan yirmi dört saat başı secdeden kalkmazsa yanında işlenen zulme gücü yetip te engellemeyen kişi o secdesinin boş olduğunu bilsin.
Muslüman odur ki Mehmet Akifin de dediği gibi ''Hakkıdır hakka tapan'' dır.
Hayırlı günleriniz olsun